Przetargi.pl
Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I - Wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych i naświetli w klatkach schodowych budynków mieszkalnych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Wymiana dotyczy budynków: Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania I Czynności do wykonania przy wymianie stolarki drzwiowej i naświetli: 1. dostawa nowych drzwi wewnętrznych do budynków AL (tzw. ciepły profil, naświetla bez uchyłu), 2. demontaż i utylizacja starych drzwi i naświetli, 3. montaż nowych drzwi z klamkami - drzwi i naświetla montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem ich pianką poliuretanową, 4. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i naświetli taśmą i folią malarską przed robotami związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych 2 Tabela Nr 1 Budynki mieszkalne drzwi naświetle Adres budynku wymiary ilość wymiary ilość Cicha 3 220 100 4 80 35 4 Cicha 7 220 100 4 80 35 4 Cicha 15 A 221 180 1 Orlicz-Dreszera 12 205 98 2 70 30 2 Lubelska 63 207 117 3 Powst. W-wy 3 211 100 2 80 30 2 RAZEM 16 12 5. przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej 6. wykończenie ościeży/glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi zgodnie ze stanem istniejącym, 7. niezbędne prace malarskie ścian i sufitów w kolorach istniejących, 8. regulacja okuć stolarki drzwiowej 9. montaż w drzwiach samozamykaczy 10. montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach 11. porządkowanie terenu Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem. Wymagania stolarki drzwiowej i naświetli dla Zadania I: - materiał ramy drzwi wewnętrznych i naświetla oraz ramy okiennej -AL (ciepły profil) - współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U<= 2,0 W/m? K, naświetli U <= 2,0 W/m? K, - stolarka winna posiadać atest PZH - pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K - kolor profili drzwiowych i naświetli -ciemny brąz, - szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm dla stolarki drzwiowej i naświetli - sposób otwierania drzwi - jednoskrzydłowe, - drzwi wyposażone w samozamykacz, - okucia wykonane w technologii odpornej na korozję Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy. 3 Zadanie II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1 w Lubartowie. Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania II Czynności do wykonania przy wymianie stolarki drzwiowej i stolarki okiennej: 1. dostawa nowych drzwi zewnętrznych do budynku AL ( tzw. ciepły profil), wewnętrznych AL ( tzw. zimny profil) 2. dostawa nowych okien z PCV 3. demontaż i utylizacja starych drzwi i okien, 4. montaż nowych drzwi z dużym pochwytem - drzwi i okna montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem ich pianką poliuretanową, 5. montaż nowych okien wraz z klamkami - okna montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem ich pianką poliuretanową, 4 Cicha 1 Tabela Nr 2 Okna Lp typ wymiary ilość Uwagi 1 293 179 5 2 293 87 2 3 305 87 1 4 293 87 3 5 176 140 1 6 Okno PCV 305 87 1 7 Okno PCV 176 140 1 8 Okno PCV 122 87 1 9 Okno PCV 226 122 1 Razem 16 Drzwi typ wymiary ilość Uwagi 1 226 160 1 2 aluminium 226 160 1 3 Stalowe pełne 250 130 1 Razem 3 Okno PCV profil ciepły Podział pionowy na 3 równe części, bez otwierania Okno PCV profil ciepły Podział pionowy na 2 równe części, bez otwierania Okno PCV profil ciepły Podział pionowy na 2 równe części, bez otwierania Okno PCV profil ciepły Podział pionowy na 2 równe części, z możliwością uchylenia jednej części Okno PCV profil ciepły Podział poziomy - od dołu 50 cm pakiet nieprzezierny, pozostała część podział pionowy symetryczny, bez otwierania Podział pionowy na 2 równe części profil zimny, bez otwierania profil zimny, pakiet szybowy, podział pionowy symetryczny, bez otweierania profil zimny, pakiet szybowy, bez otwierania profil zimny, pakiet nieprzezierny, podział poziomy symetryczny, bez otwierania aluminium, profil ciepły dwuskrzydłowe, niesymetryczne (w świetle min 140 x 210) dwuskrzydłowe, niesymetryczne (w świetle min 140 x 210), profil zimny do rampy towarowej, w świetle min. 120 x 220 6. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i stolarki okiennej taśmą i folią malarską przed robotami związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych 7. przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej 8. wykończenie ościeży/glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi zgodnie ze stanem istniejącym, 9. w razie potrzeby montaż i demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (z blachy), 10. niezbędne prace malarskie ścian i sufitów w kolorach istniejących, 11. regulacja okuć stolarki drzwiowej i stolarki okiennej 12. montaż w drzwiach samozamykaczy z blokadą pozycji otwartej, montaż po jednej dodatkowej sztuce dla każdych drzwi dodatkowych zamków ( zamki powinny posiadać klasę odporności na włamanie -kategorii C wg PN) 13. montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach 14. porządkowanie terenu Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem: Wymagania stolarki drzwiowej AL i okiennej z PCV - dla Zadania II: Drzwi: - materiał ramy drzwi zewnętrznych - AL (ciepły profil) - materiał ramy drzwi wewnętrznych - AL (zimny profil) - współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi zewn. U<= 2,0 W/m? K, - stolarka winna posiadać atest PZH - pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K - pakiet szybowy dla okien i drzwi ciepłych - od strony zewnętrznej szyba antywłamaniowa P4, od strony wewnętrznej szyba bezpieczna, - kolor profili drzwiowych - biały, - szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm, - sposób otwierania drzwi - dwuskrzydłowe, niesymetryczne, otwierana szersza część, - drzwi wyposażone w samozamykacz z blokadą pozycji otwartej, montaż po jednej dodatkowej sztuce dla każdych drzwi dodatkowych zamków (zamki powinny posiadać klasę odporności na włamanie - kategorii C wg PN) -okucia wykonane w technologii odpornej na korozję Okna: - materiał ramy okiennej - PCV - współczynnik przenikania ciepła dla całego okna zewnętrznego U <= 2,0W/m2K, - kolor profili okiennych - biały -stolarka winna posiadać atest PZH -pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K, -pakiet szybowy dla okien ciepłych - od strony zewnętrznej szyba antywłamaniowa P4, od strony wewnętrznej szyba bezpieczna -profile zewnętrzne powinny być odporne na promienie UV, -szerokość profilu ma wynosić nie mnie jak 68 mm, - okna uchylne (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 180 -okucia wykonane w technologii odpornej na korozję -nie dopuszcza się profili wyprodukowanej w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku 5 Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Drzwi od zaplecza: - materiał ramy drzwi od zaplecza stal (ciepły profil) i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł dla Zadania I i 2 000 dla Zadania II, odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wymianę stolarki w SM w Lubartowie Zadanie I/Zadanie II. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach