Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2013-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowej 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie . Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części: Część I oznaczona jako część A - dotyczy ślusarki drzwiowej i naświetli. Część II oznaczona jako część B - dotyczy stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach Czynności do wykonania przy wymianie ślusarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach : 1.dostawa nowych drzwi zewnętrznych do budynków oraz naświetli z AL tzw. ciepły profil, naświetla uchylne, oraz drzwi zewnętrznych do wiatrołapów tzw. zimny profil - dotyczy drzwi na budynkach przy ul. : Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 wg poniższej tabeli, 2.dostawa nowych okien z PCV, 3. demontaż starych drzwi, naświetli, krat i zwrot Zamawiającemu starych drzwi, krat - dostarczenie ich do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Lubartowa, 4. montaż nowych drzwi z klamkami pochwytami i naświetli, montaż nowych okien wraz z klamkami - drzwi i naświetla oraz okna montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem ich pianką poliuretanową i następnie przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej, 5. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej taśmą i folią malarską przed robotami związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, 6. wykończenie ościeży glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi zgodnie ze stanem istniejącym, 7. niezbędne prace malarskie kolorystyka zgodnie ze stanem istniejącym, 8. regulacja okuć stolarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej, 9.montaż w drzwiach elektrozaczepów i zamków z wkładką symetryczną 10.montaż w drzwiach samozamykaczy z blokadą pozycji otwartej, 11.wykonanie otworów montaż kratek wentylacyjnych o odpowiedniej wielkości w drzwiach zewnętrznych wiatrołapów - dotyczy budynków przy ul.: Chopina 15, Słowackiego 13, Lipowa 6A celem wyeliminowania poduszki powietrznej, która uniemożliwia prawidłowe domknięcie drzwi, 12.w razie potrzeby montaż i demontaż istniejących podokienników wewnętrznych i zewnętrznych z blachy, 13.w razie potrzeby montaż listew maskujących przy przy progu ościeżnic okiennych, 14.montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach, 15.przełożenie istniejących domofonów do nowo zamontowanych paneli drzwiowych w uzgodnieniu i pod nadzorem wyznaczonego przedstawiciela Spółdzielni - w przypadku złego stanu technicznego domofonu Spółdzielnia dostarczy nowy panel rozmowny, 16.porządkowanie terenu, 17.dostarczenie do siedziby zamawiającego: po 3 szt. kluczy do każdych drzwi - dotyczy budynków przy ul.: Cicha 17, Szaniawskiego 68 drzwi bez domofonu i drzwi do budynków przy ul.: Lipowa 6A Słowackiego 13Szopena 15 . po 1 szt. kluczy do każdego mieszkania gdzie wymieniane są drzwi wejściowe wiatrołapu tylko do drzwi w których jest domofon, - dotyczy budynków przy ul.: Lipowa 6A - 20szt Słowackiego 13 - 32szt Szopena 15 - 48szt Podział i wymiary okien oraz drzwi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej z Projektów wykonawczych termomodernizacji poszczególnych budynków. Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem: część A część B Lp. Adres Drzwi szt drzwi z elektrozaczepem Wymiary cm Naświetla szt Wymiary cm Okna na klatkach szt Wymiary cm Okienka piwniczne szt Wymiary cm 1 Cicha 17 3 ciepły profil TAK 100x210 - 12 50x41 3 ciepły profil 100x35 6 80x42 2 Szaniawskiego 68 1 ciepły profil TAK 100x205 1 85x115 klamka obustronna, zamek w klamce 14 85x45 3 Lipowa 6A 3 zimny profil TAK 237x245 12 90x85 40 90x50 3 ciepły profil NIE 120x210 4 Słowackiego 13 5 zimny profil TAK 237x245 11 90x85 51 90x60 5 ciepły profil NIE 120x210 5 Szopena 15 5 zimny profil TAK 237x245 19 90x85 62 90x60 5 ciepły profil NIE 120x210 RAZEM 30 3 43 185 UWAGA!!! Drzwi o minimum szerokości 90 cm i wysokości (w świetle przejścia) w cenie należy uwzględnić rozkucia w celu uzyskania wymagań normy. Wymagania ślusarki drzwiowej i naświetli z AL: -materiał ramy drzwi wejściowych i naświetla - AL (ciepły i zimny profil) -współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi i naświetli (ciepły profil) U mniejsze równe 1,9 W m? K, -współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi (zimny profil) U mniejsze równe 2,6 W m? K, -ślusarka winna posiadać atest PZH -pakiet szybowy jednokomorowy U mniejsze równe 1,1 W m2K (dotyczy ciepłego profilu) -profile powinny być odporne na promienie UV - kolor profili drzwiowych i naświetli - ciemny brąz, -głębokość konstrukcyjna profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm - dla ciepłego profilu, nie mniej jak 50 mm - dla zimnego profilu, a grubość profilu nie mniej jak 2,5 mm dla ślusarki drzwiowej i naświetli, - sposób otwierania drzwi jedno skrzydłowe wg. załączonego zestawienia stolarki okiennej drzwiowej z Projektów wykonawczych termomodernizacji poszczególnych budynków, - pakiet szybowy od strony wewnętrznej i zewnętrznej szyba bezpieczna P2, - drzwi wyposażone w samozamykacz z blokadą pozycji otwartej, - naświetla (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 90 stopni, -okucia wykonane w technologii odpornej na korozję, - panele drzwiowe nieprzezierne typu sandwiche. - napisy na pakiecie szybowym drzwi zewnętrznych wiatrołapów (z numerami klatek schodowych i numerami lokali - przedział, wielkości czcionki ok. 10cm) wykonane metodą piaskowania - dotyczy budynków przy ul.: Chopina 15, Słowackiego 13, Lipowa 6A, - wszystkie drzwi zewnętrzne wyposażyć w elektrozaczepy oraz panele umożliwiające zamontowania domofonu (zgodnie z powyższą tabelą). Wymagania stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach z PCV: - materiał ramy okiennej - PCV, - współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U mniejsze równe 1,8 W m2K, - stolarka winna posiadać atest PZH - pakiet szybowy jednokomorowy U mniejsze równe 1,1 W m2K, - profile powinny być odporne na promienie UV, - kolor profili okiennych - biały, - głębokość konstrukcyjna profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm, a grubość profilu nie mniej jak 2,5 mm dla stolarki okiennej, - okna piwniczne uchylne (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 90 stopni okna klatek schodowych rozwierno uchylne (RU), -okucia wykonane w technologii odpornej na korozję, - nie dopuszcza się profili wyprodukowanej w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia kierownika budowy który będzie pełnił obowiązki kierownika budowy na budynkach przy ul.: Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 po zakończeniu robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej do czasu rozstrzygnięcia przetargu na roboty termomodernizacyjne. Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w przypadku skłania oferty na wykonanie robót: a) część A w wysokości 5.000,00 zł b) część B w wysokości 3.000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku niżej wymienionych formach na cały okres związania ofertą: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wymianę stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Lubartowie NTI/R-8/2013. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza). W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach