Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2012-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy wymianie stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach : 1. dostawa nowych okien piwnicznych i na klatki schodowe z PCV, 2. demontaż i utylizacja starych okien, demontaż i zwrot Zamawiającemu zdemontowanych krat okiennych z budynków - dostarczenie ich do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Lubartowa 3.montaż nowych okien wraz z klamkami - okna montować na kotwy systemowe, z uszczelnieniem z pianki poliuretanowej, okienka piwniczne uchylne (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 90°, okna klatek schodowych rozwierno uchylne (RU), 4. przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej 5. wykończenie ościeży/glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi zgodnie ze stanem istniejącym, 6. w razie potrzeby montaż i demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (z blachy), 7. niezbędne prace malarskie, 8. regulacja okuć stolarki okiennej 9. porządkowanie terenu Okna przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary i ilość orientacyjna) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej - wymiary okien montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem: Lp Adres Okna na klatkach szt. Wymiary w cm Okna piwniczne szt. Wymiary w cm Okna piwniczne szt. Wymiary w cm 1 Powst. W-wy 5 8 150x116 9 90x46 2 60x46 2 56x45 2 Powst. W-wy 15 16 118x114 26 56x48 3 Cicha 15A 4 150x114 7 85x45 8 88x55 1szt- okienko pomieszczenia wzbiorczego 85x53 4 Popiełuszki 10A 4 118x85 6 88x50 6 118x145 3 88x145 RAZEM 41 48 13 Wymagania stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach: -materiał ramy okiennej - PCV -współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U mniejsze/równe 1,8 W/m2K, -stolarka winna posiadać atest PZH -pakiet szybowy jednokomorowy U mniejsze/równe 1,1 W/m2K -profile powinny być odporne na promienie UV -szerokość profilu ma wynosić nie mnie jak 70 mm - grubość profilu większe/równe 2,5 mm -kolor profili okiennych - białe -nie dopuszcza się profili wyprodukowanych w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku -sposób otwierania oraz podział okien wg. stanu istniejącego -okucia wykonane w technologii odpornej na korozję - Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej ewentualny montaż listwy maskującej zamocowanej pomiędzy parapetem a ościeżnicą, w przypadku gdy będzie to zasadne dla zapewnienia estetycznego wyglądu stolarki Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku niżej wymienionych formach na cały okres związania ofertą: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wymianę stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych znak sprawy - R-08/2012. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza). 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach