Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola w Przechodzie

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przechodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, Przechód 239
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 431 26 01 , fax. 77 431 26 01
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przechodzie
    Przechód 239 239
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 431 26 01, fax. 77 431 26 01
    REGON: 16147762200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola w Przechodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej PCV, przeznaczonej do wbudowania w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przechodzie wraz z demontażem i utylizacją starej stolarki okiennej, transportem i montażem nowej do miejscowości Przechód nr 239. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: a) wykonanie stolarki okiennej PCV z okuciami w ilości 8 kpl; (kształt, podział i wymiary wg załączonego schematu); b) dostawa do Przechodu, nr 239, łącznie z jej rozładunkiem; c) demontaż istniejącej stolarki okiennej, przewidzianej do wymiany oraz zagospodarowanie (utylizacja) jej we własnym zakresie; d) montaż stolarki PCV w miejscach zdemontowanej stolarki drewnianej wraz z wbudowaniem nowych parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych z PCV koloru brązowego o wymiarach dopasowanych do istniejących otworów okiennych, z uwzględnieniem grubości planowanego ocieplenia elewacji (ok. 15cm); e) uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach