Przetargi.pl
Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7 7
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
    REGON: 16001116900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja stolarki okiennej z PCV wraz z nawiewnikami powietrza i parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZNM w Brzegu. Wykaz lokali, ilość stolarki oraz dane techniczne określa załącznik nr 1 do wzoru umowy właściwy dla danego pakietu Przez instalację Zamawiający rozumie: a) montaż dostarczonych okien po uprzednim demontażu istniejącej stolarki okiennej b) uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych wraz z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca ma obowiązek wywieźć wszystkie odpady powstałe przy wykonaniu zadania Zgodnie z warunkami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg obowiązuje stosowanie jednolitej stolarki okiennej dla całego budynku w przypadku dokonywania remontu pojedynczych lokali ( w zakresie wielkości , podziałów oraz zastosowanych zdobień i kolorystyki ) .Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126 z późniejszymi zm.) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu należy przedstawić w trakcie realizacji zadania, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. Zaleca się, aby wykonawca pobrał z natury szczegółowe wymiary oraz stronę otwierania okien, w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty i podpisania umowy Dane techniczne okien: Kolor biały, wykonane z tworzywa PCV, wszystkie skrzydła rozwieralne, przy czym w każdym komplecie jedno skrzydło uchylne , z nawiewnikami powietrza w pomieszczeniach kuchni i łazienki, profile ram skrzydeł min. 5-cio komorowe, o przenikliwości ciepła max Ko=1,35 [W/(m2K)], okna szklone szkłem komorowym o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1[W/(m2K)] z powłoką niskoemisyjną, okucia obwiedniowe jednorodne. W przypadku realizacji zadania z udziałem podwykonawców zastosowanie mają zapisy § 3 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to zadanie o wartości min.150.000,00 zł polegające na dostawie i montażu stolarki okiennej - na zał. nr 3 do oferty, w wykazie należy podać min 1 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, g) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach