Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa 98
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5716100 , fax. 22 5716101
- Data zamieszczenia: 2015-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98 98
02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5716100, fax. 22 5716101
REGON: 00674282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej na piętrze budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Odział Siedlce. Budynek stanowiący siedzibę MODR O/Siedlce jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-185, decyzją z dnia 23.05.1977 r., jako cenny przykład architektury użyteczności publicznej okresu międzywojennego. Prace będą prowadzone na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Siedlce Nr 116/2015 z dnia 21.05.2015 r. zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa (w części dotyczącej wymiany okien na piętrze budynku MODR O/Siedlce), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót. Przedmiary robót służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nich zawartych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlanych minimum 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, zgodnie z gwarancjami producentów tych materiałów i urządzeń, przy czym gwarancja na zamontowane okna nie może być krótsza niż 5 lat. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w obiekcie o funkcji administracyjno-biurowej, bez przerwy w jego użytkowaniu na czas wykonywania robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 47 2030 0045 1110 0000 0186 1950 w BGŻ SA. Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 11/2015. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 163 ul. Osiecka 28/32
Dodano: 2016-07-21 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i drzwi balkonowych w lokalach komunalnych, w budynkach znajdujących się w administracji Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wołominie
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
Dodano: 2016-06-06 - wymiana stolarki okiennej w mieszkalnych lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2016-03-31 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 220 na terenie 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze.
Dodano: 2016-03-25 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 13A lok 28 w Warszawie.
Dodano: 2016-03-25 - ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGÓLNOBUDOWLANY BUDYNKU NR 19 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W PRZASNYSZU
Dodano: 2016-03-24 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2016-02-01 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych - budynek D.S. Jodełka SGGW w Rogowie przy ul. Leśnej 5. Sprawa nr DIiNT 35 2015
Dodano: 2015-12-02