Przetargi.pl
Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2016-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej - okna, ścianki kurtynowe, drzwi zewnętrzne, bramy garażowe oraz okładziny elewacyjne z płyt włókno - cementowych na potrzeby budowy kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: 1) Dokumentacja projektowa: a) Projekty budowlane a. Projekt zagospodarowania terenu i architektura - projekt budowlany, część I b. Informacja BIOZ b) Projekty wykonawcze a. Projekt wykonawczy - architektura - etap I b. Projekt wykonawczy - architektura - etap II c. Projekty wykonawcze - konstrukcja (podkonstrukcje pod ściany kurtynowe) d. Projekt wykonawczy teletechniczny e. Rysunki i projekty dodatkowe: - Rysunek 14B - Korekta rys. 15B fragment ściany SK7b - Konstrukcja Budynek A - ETAP I - Konstrukcja Budynek B - ETAP II hala sportowa - Konstrukcja Budynek C - ETAP II gospodarczy c) STWIORB - budynek A - etap I d) STWIORB - budynek B i C- etap II e) STWIORB - teletechnika 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: 2.1 BUDYNEK A: a) ścianek kurtynowych o współczynniku przenikania ciepła dla ściany Uc<1,3 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych (m.in. samozamykacze, dźwignie antypaniczne) oraz elementami wsporczymi. b) okien zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła Uc<1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych, parapetami zewnętrznymi systemowymi oraz obróbkami blacharskimi, c) drzwi zewnętrznych izolowanych termicznie - U=1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych (m.in. samozamykacze, dźwignie antypaniczne, dźwignie otwierania z poziomu podłogi, kieszenie na elektrorygle, otwory i peszle do kontaktronów) oraz dostawa i montaż elementów wsporczych, d) okładzin elewacyjnych z płyt włókno-cementowych wraz z podkonstrukcją systemową oraz izolacją ścian i sufitów podwieszanych zewnętrznych. 2.2 BUDYNEK B: e) ścianek kurtynowych o współczynniku przenikania ciepła dla ściany Uc<1,3 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych (m.in. samozamykacze, dźwignie antypaniczne) oraz elementami wsporczymi. f) okien zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła Uc<1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych, parapetami zewnętrznymi systemowymi oraz obróbkami blacharskimi, g) drzwi zewnętrznych izolowanych termicznie - U=1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych (m.in. samozamykacze, dźwignie antypaniczne, dźwignie otwierania z poziomu podłogi, kieszenie na elektrorygle, kieszenie na elektrorygle, otwory i peszle do kontaktronów) oraz dostawa i montaż elementów wsporczych, h) paneli elewacyjnych typu Kalwall lub równoważne o współczynniku przenikania ciepła dla całego panelu Uc=0,95 W/m2K wraz z kompletem materiałów, i) okładzin elewacyjnych z płyt włókno-cementowych wraz z podkonstrukcją systemową oraz izolacją ścian i sufitów podwieszanych zewnętrznych. 2.2 BUDYNEK C: j) okien zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła Uc<1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych, parapetami zewnętrznymi systemowymi oraz obróbkami blacharskimi, k) naświetli i okien zewnętrznych wraz z kompletem materiałów montażowych, parapetami zewnętrznymi systemowymi oraz obróbkami blacharskimi, l) naświetli i drzwi zewnętrznych w postaci ramy stalowej wypełnionej siatką zgrzewaną z prętów, m) bram garażowych segmentowych z paneli stalowych wypełnionych pianką poliuretanową z drzwiami przejściowymi, n) drzwi zewnętrznych izolowanych termicznie - U=1,1 W/m2K wraz z kompletem materiałów montażowych (m.in.samozamykacze, dźwignie antypaniczne, dźwignie otwierania z poziomu podłogi, kieszenie na elektrorygle, kieszenie na elektrorygle, otwory i peszle do kontaktronów) oraz dostawa i montaż elementów wsporczych, 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przyjął w harmonogramie następującą kolejność robót: Budynek A, Budynek B i Budynek C. 2) Wydzielić w etapach montażu i rozliczenia -montaż akcesoriów i obróbek blacharskich, regulację i zdjęcie zabezpieczeń (po montażu cokołu). 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje okien połaciowych, klap oddymiających zewnętrznych, parapetów zewnętrznych do okien montowanych w elewacji lekkiej mokrej w budynku A, B i C. 4) Osprzęt typu dźwignie, klamki, samozamykacze itp. przewidzieć do wykonania na zakończenie prac montażowych ślusarki dla całości przedmiotowego zamówienia. 5) Drzwi należy wyposażyć we wkładki tymczasowe przewidziane pod system klucza grupowego (master key - typ do uzgodnienia z Zamawiającym). Dostawa drzwi wraz z kompletną automatyką. 6) Dostawa bram wraz z kompletną automatyką. 7) Wykonawca zamontuje elementy mocujące do rur spustowych systemowych w elewacji z płyt włókno-cementowych i innych (np. rury spustowe na elewacji hali sportowej) 8) Wszystkie otwory pod ślusarkę należy sprawdzić w naturze. 9) Propozycję kolorystyki ślusarki należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapie realizacji. 10) Wykonawca dostarczy do zakresu ścian kurtynowych i wykuszy - projekt warsztatowy z obliczeniami konstrukcji. 11) Wykonawca wykona montaż systemowych dla ścian kurtynowych i wykuszy. 12) Wykonawca zabezpieczy zamontowane elementy na czas budowy i zdemontuje je w czasie wskazanym przez Zamawiającego. Należy dobrać typ zabezpieczenia ze względu na przewidywany czas okresu zabezpieczenia (wulkanizacja taśm samoprzylepnych, ekspozycja na UV). 13) Wykaz stolarki rozpatrywać łącznie z rysunkami elewacji. 14) Wykonanie podrozdzielni oraz pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej na czas budowy leży po stronie Wykonawcy. 15) Koszty związane z zużyciem wody oraz odprowadzenie ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy leży po stronie Wykonawcy. 16) Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia zaplecza budowy. Koszty kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych ponosi Wykonawca. 17) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie. 18) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu okien połaciowych, wyłazów oraz klap oddymiających. 19) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu dachu nad wejściem do zaplecza kuchennego, rys. nr 44/A. 20) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu żaluzji przeciwsłonecznych, rys. nr 32/B. 21) Zakres zamówienia nie obejmuje również dostawy i montażu obudowy windy, rys. nr 33/B. 22) Ściana na rzucie parteru część B rys 2/B powinna mieć symbol SK5 . Na rzucie nastąpiła omyłka, prawidłowy symbol jest w wykazie i na rysunku elewacji. 23) Drzwi oznaczone symbolami D3c, D4c, D5c, D6c nie wchodzą w zakres zamówienia. 24) Okna oznaczone symbolem N2c występują w ilości 4 szt. 25) Stolarka wewnętrzna aluminiowa nie wchodzi w zakres zamówienia. 26) Nie opisana ściana na rysunku 3/A projektu wykonawczego Rzut parteru - część A2 - gimnazjum w osi 20 powinna mieć symbol SK5. 27) Rolety zaciemniające mocowane do rygli ścian kurtynowych nie wchodzą w zakres zamówienia. 28) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 29) Wytyczne branży teletechnicznej: Etap I a) Instalacja domofonowa rys. nr T-34/1 Elektrozaczep (Z2) firmy Fermax lub równoważne typu 450N-412-S (uniwersalny, zewnętrzny, zwolniony przez podanie napięcia, 12V DC / 400mA) - 1 szt. Etap II a) Instalacja oddymiania grawitacyjnego rys. nr T-31/1 Elektrozaczep (Z1) typu effeff 331URF (rewersyjny do drzwi ewakuacyjnych, 24V DC / 160mA) - 4 szt. b) Inst. domofonowa rys. nr T-34/2 Elektrozaczep (Z1) typu effeff 331URF (rewersyjny do drzwi ewakuacyjnych, 24V DC / 160mA) - 1 szt. Poniżej wykaz zastosowanych w projekcie czujników magnetycznych (kontaktronów): 1. Kontaktron drzwiowy / UTC Fire & Security / DC104 klasa C wg TECHOM / Czujnik magnetyczny (kontaktron) drzwiowy, przykręcany, zestyk NC, szczelina 9-31mm, z osłoną zacisków oraz zestawem podkładek dystansowych, umożliwiających montaż czujnika na powierzchni stalowej (czujnik do sygnalizacji otwarcia drzwi szaf CCTV). 2. Kontaktron drzwiowy / UTC Fire & Security / DC107 klasa C wg TECHOM / Czujnik magnetyczny (kontaktron) drzwiowy, wpuszczany do drzwi stalowych, zestyk NC, szczelina 9 mm, z przewodem 4 żyłowym o długości 200cm. 3. Kontaktron bramowy / UTC Fire & Security / DC108 min. klasa C wg TECHOM / Czujnik magnetyczny (kontaktron) bramowy w obudowie aluminiowej, stykowy, przykręcany, zestyk NC, szczelina 75 mm, z przewodem 4 żyłowym o długości 200cm w pancerzu ochronnym. Kontaktrony nr 1 i 3 (DC104 i DC108) są nabudowywane, natomiast kontaktron nr 2 (DC107) jest wpuszczany. Zastosowanie: - kontaktron nr 1 (DC104), symbol z literą /K/ - tylko szafy CCTV, - kontaktron nr 2 (DC107), symbol z literą /K/ - wszystkie drzwi i okna, - kontaktron nr 3 (DC108), symbol z literą /KB/ - tylko bramy w budynku gospodarczym. Zamawiający zwraca również uwagę na wytyczną zawartą w pkt 2.6. Projektu Instalacji Teletechnicznych System sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) dotyczący montażu kontaktronów: ...czujki magnetyczne (kontaktrony) - w 1/3 odległości od krawędzi drzwi, liczone od strony zamka lub klamki. Zamawiający załącza rzuty z wskazaną lokalizacją elektrozaczepów. Zamawiający informuje, aby dla drzwi pełniących funkcję napowietrzania grawitacyjnego zostały spełnione wytyczne zawarte w rysunkach nr T-31/2 i T-31/3 m.in. otwory montażowe pod napędy elektryczne typu BS, samozamykacze, zamki mechaniczne oraz otworowanie w ościeżnicach pod oprzewodowanie. Zakres zamówienia dla branży teletechnicznej obejmuje tylko elementy instalacji domofonowej, SSWiN instalowane w ślusarce (kontaktrony, elektrozaczepy) z okablowaniem prowadzonym w rurkach ochronnych peszla do miejsc instalacji puszek przyłączeniowych przy ościeżnicach (zapasy okablowania 0,5m + zabezpieczyć przed uszkodzeniami). Dodatkowo: należy pamiętać o drzwiach napowietrzania grawitacyjnego z napędami elektrycznymi typu BS (schemat T31/1, T31/2, T31/3). Kontaktrony w drzwiach wewnętrznych od pomieszczenia technicznego 0.9, w którym stoi szafa CCTV/0/1 będą wykonane odrębnym zamówieniem. Wykonanie pozostałej części instalacji teletechnicznej (od puszek połączeniowych) będzie przedmiotem odrębnego zamówienia. Elektrozaczepy instalowane z okablowaniem ułożonym w peszlach ochronnych do puszek połączeniowych plus z okablowaniem pozwalającym na wyprowadzenie sygnalizacji do systemu SSWiN z mikrowyłącznika elektrozaczepu (schemat T31/2, T31/3) do puszek połączeniowych w pobliżu ościeżnicy. Dla instalacji oddymiania grawitacyjnego Wykonawca ślusarki powinien: - doprowadzić okablowanie od miejsca instalacji napędu BS prowadzonym w rurkach ochronnych peszla do miejsc instalacji puszek przyłączeniowych przy ościeżnicach (wg wytycznych z projektu i instrukcji DTR napędów BS; zapasy okablowania 0,5m + zabezpieczyć przed uszkodzeniami), - wykonać otwory montażowe dla potrzeb późniejszej instalacji napędów BS (wg wytycznych z projektu i instrukcji DTR napędów BS; UWAGA: pozycja otworów zależna od przewidywanego kąta otwarcia drzwi), - wykonać otwory montażowe dla potrzeb późniejszej instalacji samozamykaczy drzwi. Napędy BS będą zamawiane i montowane w późniejszym terminie. Przystosowanie stolarki do montażu oraz montaż kontaktronów, elektrozaczepów i ewentualnie dodatkowych elementów umożliwiających w późniejszym terminie właściwe podłączenie ww. elementów powinno nastąpić na etapie jej produkcji. 5. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - ETAP I - ściany kurtynowe, okna, drzwi zewnętrzne budynku A - Przedmiar - ETAP I - stan wykończeniowy budynku A - Przedmiar - ETAP II - ściany kurtynowe, okna, drzwi zewnętrzne budynku B - Przedmiar - ETAP II - stan wykończeniowy budynku B - Przedmiar - ETAP II - Budynek gospodarczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 40 000,00 zł [słownie: czterdzieści tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego (GPK EKO-BABICE Sp. z o.o.): Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 7. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach