Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5856100 , fax. 52 5842990
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5856100, fax. 52 5842990
REGON: 102114508000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, przy ul. Wojska Polskiego 20B. Zakres robót obejmuje: 1) demontaż istniejących okien, 2) wykonanie okien PCV zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) i obmiarami dokonanymi na budowie, 3) montaż okien, 4) uzupełnienia tynków oraz gładzi przy ościeżach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 lutego 2016 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy: 41 1010 1078 0040 6613 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu 0401-ILZ.260.2.12.2017” 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności, winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć kopię dokumentu, zaś oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji należy umieścić w oddzielnej kopercie z opisem „Wadium” i kopertę tę umieścić w kopercie z ofertą. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. Dokument wniesienia wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek jego zapłaty. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru – zał. nr 4 do SIWZ – w oryginale) , z zastrzeżeniem, że w przypadku braku przynależności Wykonawcy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Zamawiający przyjmie oświadczenie złożone wraz z ofertą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie już zobowiązany do ponownego składania stosownego oświadczenia z zastrzeżeniem, iż włączenie Wykonawcy do grupy kapitałowej powoduje obowiązek aktualizacji oświadczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie winien złożyć każdy z nich, chyba że należą do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest to wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 47/2020
Dodano: 2020-07-15 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 49, 51, 169 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 23/2020
Dodano: 2020-05-07 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU – sprawa nr 29/2020
Dodano: 2020-05-07 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 57 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE – spr. nr 99/2018
Dodano: 2018-09-07 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Dodano: 2018-06-14 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 110/2017
Dodano: 2017-09-01 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 7/2017
Dodano: 2017-02-09