Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 2092500, 22 2092360, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 2092500, 22 2092360, , fax. -
REGON: 17511575001080 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku biurowym w Warszawie, ul. Mińska 25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w budynku biurowym w Warszawie, ul. Mińska 25 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wymiany stolarki okiennej w 2 budynkach o powierzchni min. 300 m2 każdy. 2. Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy wymagana liczba osób: 1 Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie przy wymianie stolarki okiennej w budynku o powierzchni min. 300 m2, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru specjalności konstrukcyjnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt III.1.3), niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,Wykonawcy wykazują łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skrzeszew ”
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych
Dodano: 2024-03-18 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Gen. Franciszka Kleeberga i ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby.
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno
Dodano: 2024-03-17 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach – Etap II”
Dodano: 2024-03-15 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Płocka od ul. Zduńskiej (budynek C) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji (...)
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”
Dodano: 2024-03-14 - 195/2024 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m. 33, przy ul. Trakt Lubelski 353 m. 50 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-14