Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych na os. Kabaty

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, ul. Chełmska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4331926, 4331927 , fax. 022 8516795
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    ul. Chełmska 8A 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4331926, 4331927, fax. 022 8516795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych na os. Kabaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na częściowej wymianie stolarki okiennej w nw budynkach mieszkalnych: ETAP I: w budynku przy ul. Dembego 9 w Warszawie - 7 okien, w budynku przy ul. Zaruby 15 w Warszawie - 1 okno, oraz drzwi balkonowych w nw budynkach mieszkalnych: w budynku przy ul. Zaruby 15 w Warszawie - 2 szt., w budynku przy ul. Zaruby 17 w Warszawie - 3 szt., w budynku przy ul. Dembego 9 w Warszawie - 2 szt. ETAP II: Na etap II składa się wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach usytuowanych w Warszawie przy ul. Dembego 7 i 9 oraz przy ul. Zaruby 10, 12, 13, 15 i 17 w ilości nie większej niż 19 okien i 14 drzwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 2 tys. pln /słownie: dwa tysiące 00/100 pln/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż cena oferty składanej do niniejszego postępowania, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz legitymującą się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości oferowanej ceny za wykonanie zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 1, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do SIWZ, zawierającego informacje stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem, odpowiednio dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim w zakresie prowadzonej działalności, 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 5. W stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach