Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (341 szt.) - dostawa i zainstalowanie w komunalnych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Inowrocławiu. Zamówienie jest podzielone na 3 części, w tym: 1) cz. 1 – 101 szt., wg zestawienia w załączniku nr 1a do SIWZ, 2) cz. 2 – 111 szt., wg zestawienia w załączniku nr 1b do SIWZ, 3) cz. 3 – 129 szt., wg zestawienia w załączniku nr 1c do SIWZ. Wykonawca może składać ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 2.Zakres robót obejmuje: 1) demontaż stolarki okiennej drewnianej przeznaczonej do wymiany i ich utylizacja, 2) montaż: okien PCV z profili min. 5-komorowych, szybą o współczynniku przenikalności min. k=1,0, w kolorze białym, w każdym oknie nawiewnik ciśnieniowy o przepływie powietrza 40m3/h, wewnętrznych i zewnętrznych parapetów PCV. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) sporządził harmonogram wymiany okien i uzgodnił go z Zamawiającym; 2) w czasie trwania robót zabezpieczył pomieszczenia folią. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zestawienia okien do wymiany (załącznik nr 1a, 1b i 1c do siwz) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach