Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW w budynku przychodni

Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 757 15 00 , fax. 032 241 52 53
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
    ul. Bałtycka 8 8
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 757 15 00, fax. 032 241 52 53
    REGON: 27157066400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW w budynku przychodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej nietypowej na okna z PCW w budynku przychodni przy ul. Zjednoczenia 3 w Chorzowie - o wartości do 5.150.000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.900.00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 2. wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania wymiany nie mniej niż 100 okien w zasobach mieszkaniowych lub pomieszczeniach użyteczności publicznej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 4. udzielą gwarancji na okres 60 miesięcy. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz - zestawienie ofert - zał. nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do Specyfikacji, c. wypełnione oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do Specyfikacji, d. oświadczenie kierownika budowy - zał. nr 4 do Specyfikacji, e. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ), h. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. i. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia , gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji , j. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k. dokumenty techniczne : - kopia aprobaty technicznej I.T.B. W przypadku modyfikacji któregokolwiek parametru okien należy również przedłożyć wyniki badań wykonanych przez certyfikowaną jednostkę, potwierdzających nowe parametry, - certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracja zgodności z aprobatą, - świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby, - orzeczenie o stopniu palności, - atest higieniczny na okna, - certyfikat COBR na okucia, - kopia aprobaty technicznej ITB urządzenia nawiewnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Serwis
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach