Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-946 Piekary Śląskie, ul. Trautmana 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2879236 , fax. 032 2879263
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Trautmana 4 4
41-946 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2879236, fax. 032 2879263
REGON: 00068660600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps_trautmana.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ I MONTAŻ OKIEN PCV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWĘ I MONTAŻ OKIEN PCV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z póź.. zm.) , spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają wymagania w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Wykonawca jest uprawniony do ubiegania się o udzielenie zamówienia gdy spełnienie warunków określonych w art.22 ust. 1-3 ustawy PZP Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia gdy spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy o niekaralności; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub stosowne oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu w US i ZUS ; 4. Oświadczenie z art.22 ust.1 - 3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 5. Wypełniony ściśle ze wskazaniami Zamawiającego załącznik cenowy nr 5, 6. Potwierdzony i zaakceptowany wzór umowy według załącznika nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps_trautmana.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną