Przetargi.pl
„Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Program działań na rzecz poszanowania energii” w pięciu częściach.

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/847-41-26, , fax. 076 72 46 780
    REGON: 390647618
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Program działań na rzecz poszanowania energii” w pięciu częściach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Program działań na rzecz poszanowania energii” w pięciu częściach: 1) Części 1 – Wymiana stolarki okiennej przy ul. Skalników 1-21 w Polkowicach, 2) Części 2 – Wymiana stolarki okiennej przy ul. Skalników 59-79 w Polkowicach, 3) Część 3 – Wymiana stolarki okiennej przy ul. Kmicica 1-9 i Skrzetuskiego 15-23 w Polkowicach, 4) Część 4 – Wymiana stolarki okiennej przy ul. Wołodyjowskiego 1-5 w Polkowicach, 5) Część 5 – Wymiana stolarki okiennej przy ul. Spółdzielczej 1 i 4 w Polkowicach. Przedmiotem zamówienia dla są następujące roboty budowlane: a) wykonanie inwentaryzacji, pomiaru stolarki okiennej przewidzianej do wymiany, b) demontaż istniejącej stolarki okiennej, c) montaż nowej stolarki okiennej PVC z zachowaniem podziału geometrycznego i odwzorowania jak w starej stolarce. Kolorystyka okien zgodnie z istniejącą stolarką okienną, d) roboty wykończeniowe ościeży okien, e) roboty malarskie, f) naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien, g) naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowaniem, h) wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na składowisko na koszt Wykonawcy, i) utrzymanie bieżącej czystości podczas robót. Wytyczne Zamawiającego: Przy wymianie stolarki okiennej należy przewidzieć konieczność wykonania wszystkich robót towarzyszących wymianie stolarki m.in. demontaż i montaż obróbek blacharskich. Dwukrotne malowanie emulsyjne ościeży okien po wymianie okien. Zabezpieczenie podłóg folią na czas wymiany stolarki okiennej oraz robót malarskich. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przedmiar robót z podziałem na części, c) zestawienie stolarki okiennej do wymiany z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy Pzp. 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach