Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400, , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
Św. Elżbiety 3 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, , fax. 071 7777506
REGON: 932671448 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach i budynkach użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje m.in.: 1) demontaż starej stolarki budowlanej (okna i drzwi), 2) dostawę i montaż nowej, stolarki budowlanej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SIWZ), 3) dostawę i montaż parapetów wewnętrznych, 4) dostawę i montaż parapetów zewnętrznych tytanowo – cynkowych, 5) wykonanie kompletu obróbek ościeży zewnętrznych i wewnętrznych wokół wymienianej stolarki, wraz z niezbędnymi zamurowaniami i tynkami, 6) wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku użytkowym i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) ZADANIE nr I – 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 2) ZADANIE nr II – 600 zł (słownie: sześćset złotych), 3) ZADANIE nr III – 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 4) ZADANIE nr IV – 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP 58 1020 5226 0000 6402 0417 2748, tak aby kwota wadium znalazła się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. 4. Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub jego kopię, opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną), należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą, tj. gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach zawartych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn za udowodnione. 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: 1) oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, 2) kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątka imienną) dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku dawnej wilii Füllnerów w Jeleniej Górze
Dodano: 2023-05-05 - „Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach” w ramach zadania budżetowego pn. „Program działań na rzecz poszanowania energii” w pięciu częściach.
Dodano: 2020-11-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na terenie gminy Polkowice w dwóch częściach – ul. Krokusowa 1-5 w Polkowicach i ul. Konwaliowa 1-3 w Polkowicach
Dodano: 2020-09-08 - Przebudowa konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego przy ul. Głogowskiej 18.
Dodano: 2018-09-06 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach i budynkach użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego.
Dodano: 2017-12-18 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Roztoce - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2017-08-23 - Remont Oddziału Ginekologiczno – Położniczego oraz Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Dodano: 2017-05-23 - Remont Oddziału Ginekologiczno – Położniczego oraz Neonatologicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2017-04-27 - Dostawa wraz z montażem drzwi dwuskrzydłowych automatycznych zlokalizowanych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym ZOZ w Bolesławcu, oddzielających korytarz Oddziału od poczekalni dla pacjentów
Dodano: 2017-03-08