Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowanym przez Publiczne Przedszkole „Bajka” przy ul. Cmentarnej 1-3 administrowanym przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samorządowy Zakałd Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowanym przez Publiczne Przedszkole „Bajka” przy ul. Cmentarnej 1-3 administrowanym przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowanym przez Publiczne Przedszkole „Bajka” przy ul. Cmentarnej 1-3 administrowanym przez MZBM w Kaliszu w podziale na 2 części. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) Dla części 1: a) demontaż skrzydeł i ościeżnicy z wyniesieniem na środek transportowy, b) rozebranie parapetów zewnętrznych z blachy, c) wykucie z muru podokienników, d) wykonanie i obsadzenie ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem. e) wykonanie i zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją. f) dostawa i obsadzenie podokienników z PCV w kolorze białym, g) montaż obróbek blacharskich (parapetów zewnętrznych) z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo, h) wykonanie i uzupełnienie tynku do lica ściany z wykorzystaniem zaprawy tynkarskiej, płyt gipsowo - kartonowych oraz gipsu szpachlowego, i) oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu, j) zakup i montaż nawiewników okiennych regulowanych, k) wywóz zdemontowanej stolarki, parapetów oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, l) doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu i na terenie przyległym), m) przewidywana ilość stolarki do wymiany: 106,08 m2. 2) Dla części 2: a) demontaż skrzydeł, b) wykucie z muru ościeżnic stalowych, c) dostawa i obsadzenie ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, d) dostawa zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją, e) wykonanie i uzupełnienie tynku do lica ściany z wykorzystaniem zaprawy tynkarskiej, płyt gipsow - kartonowych oraz gipsu szpachlowego, f) oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu, d) wywóz zdemontowanej stolarki oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, e) doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). f) ilość stolarki do wymiany: 23 sztuki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach