Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
    ul. Potulicka 2
    70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach