Przetargi.pl
Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu wewnętrznej przeszklonej stolarki aluminiowej i PVC – drzwi, naświetla stałe, okna nieotwieralne – w tym przeciwpożarowe – wraz z niewielkim zakresem towarzyszących robót wykończeniowych. Zestawienie stolarki przeznaczonej do zamontowania, z opisem niezbędnych robót towarzyszących, znajduje się w tabeli - zał. nr 10 do umowy. Ponadto załącznikami do SIWZ jest dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja rysunkowa (Zał. nr 9 do SIWZ) oraz Przedmiar robót (Zał. nr 10 do SIWZ) pomocniczo. Uwagi: - Powyższe prace stanowią kontynuację prac już zleconych i wykonanych w ramach wcześniejszych przetargów, a określonych tym samym Projektem Wykonawczym i objętych tą samą Decyzją o pozwoleniu na budowę. - W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia stanowią wybrane zakresy robót, a także w związku z tym, iż na budynku wykonano już część robót określonych tym samym Projektem Wykonawczym, zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. - Wykonawca zobowiązany jest wszystkie wymiary elementów sprawdzić w naturze i na tej podstawie dokonać zamówień elementów stolarki. - Wykonawca ma obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieopisanych dosłownie w powyższym Opisie, a będących technologicznie powiązanymi, pomocniczymi i towarzyszącymi, dla robót wypisanych w punktach powyżej, a także robót, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania robót wypisanych w punktach powyżej – z przyczyn technologicznych i innych, w tym w szczególności robót przygotowawczych, robót zabezpieczających, ustawienie niezbędnych rusztowań i balustrad zabezpieczających, niezbędne roboty rozbiórkowe lub demontażowe, przygotowanie i gruntowanie podłoża, odtworzenie rozebranych lub zdemontowanych elementów, naprawienie elementów zniszczonych w wyniku podejmowanych działań, bieżące usuwanie odpadów, gruzu, zanieczyszczeń, zabezpieczeń i zabrudzeń powstałych w wyniku podejmowanych działań, w tym także na sąsiednich działkach i nieruchomościach, umycie/wyczyszczenie elementów wybrudzonych w trakcie prowadzonych robót, usunięcie i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót oraz wszelkie inne roboty towarzyszące, przygotowawcze, transportowe, pomocnicze, porządkowe, uzgodnienia, ustalenia i inne czynności, niezbędne dla zrealizowania dzieła będącego przedmiotem zamówienia, opisanego w powyższych punktach. - Przedmiot zamówienia stanowią wybrane zakresy i pozycje z całości prac przewidzianych w Projekcie Wykonawczym. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarze Robót, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 9 do SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 10 do SIWZ). - Zamawiający informuje, że w budynku w tym roku wykonywane będą także inne roboty, mające na celu zakończenie inwestycji (w tym m.in. prace posadzkowe i malarskie na korytarzach oraz klatkach schodowych, przenoszenie i ustawianie mebli oraz wyposażenia obiektu). Wykonawca powinien swoje prace wykonywać w uzgodnieniu z wykonawcami innych robót, które będą prowadzone na budynku, w tym w szczególności w kontakcie i porozumieniu z nim ustalać i planować kwestie logistyczne, transportowe, terminowe, porządkowe i inne istotne dla organizacji pracy na budynku i placu budowy. Prowadzone roboty terminowo mogą się częściowo pokrywać z niniejszym zamówieniem. W celu zapewnienia sprawnej koordynacji prowadzonych na budynku robót, Zamawiający przeprowadzać będzie cotygodniowe narady koordynacyjne, na których ustalane będą wszelkie najistotniejsze kwestie organizacyjne, logistyczne, terminowe. Ponadto Inspektor Nadzoru oraz Dział Inwestycji i Rozwoju Akademii Morskiej w Szczecinie będą sprawować bezpośredni nadzór i koordynować te roboty, utrzymując stały kontakt ze wszystkimi wykonawcami na budynku. Prowadzenie tych robót przez Zamawiającego nie będzie stanowić podstawy do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. - Zamawiający informuje, iż od dnia 01.10.2019 r. budynek będzie użytkowany i w pomieszczeniach będą przebywać i poruszać się osoby, w tym postronne (wykładowcy, studenci). W związku z tym prace demontażowe i rozbiórkowe zaleca się wykonać przed 30.09.2019 r., a wszelkie pozostałe roboty uciążliwe, związane z montażem drzwi i robotami wykończeniowymi (pod kątem przeszkód w komunikacji, hałasu, pylenia), prowadzone po tym terminie, co do zasady powinny być wykonywane w sposób możliwie niekolidujący z ruchem na uczelni lub w godzinach wieczornych i nocnych (18.00-07.00). Należy np. odpowiednio odgradzać i osłaniać miejsce robót oraz nie należy prowadzić robót przy dwóch drzwiach na tej samej kondygnacji, aby nie uniemożliwiać dostępu do danego korytarza. Codziennie po zakończeniu prac miejsce prowadzonych robót należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi w przypadku prac pylących). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 06.06.2019 r. godz. 14.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Montaż stolarki budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-10/19 na Wykonanie wewnętrznej stolarki aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach