Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania - część II Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy: ul. gen. J. Bema 99 m. 76, ul. gen. J. Bema 99 m. 97, ul. gen. J. Bema 93 m. 12, ul. gen. J. Bema 95 m. 39, ul. K. Pułaskiego 119 m. 3, ul. M. Kopernika 19 m. 25, ul. M. Wołodyjowskiego 2/2 m. 13, ul. Kalinowskiego 8a m. 14, ul. Akademicka 10 m. 63 oraz w części wspólnej na poddaszu budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku. Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych przy: al. J. Piłsudskiego 36 lok. 13 i lok. 25, ul. H. Sienkiewicza 22 lok. PSL-u w Białymstoku. Zadanie nr 3: Wymiana okien, drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych: Chełmonskiego 2 m 17, Klepacka 2D m 20, Klepacka 2D m 19, Klepacka 2A m 18, Barszczańska 3 m 20, Przędzalniana 4B m 1, Barszczańska 2 m 34, Barszczańska 8 m 3, Klepacka 2A m 24, Barszczańska 16 m 5, Klepacka 2A m 2, Klepacka 2A m 8, Klepacka 2D m 38, Barszczańska 16 m 18, Klepacka 2 m 7, Barszczańska 10 m 30, Przedzalniana 4A m 14, Przędzalniana 4C m 22, Barszczańska 8 m 19, Barszczanska 14 m 26, Barszczańska 5 m 26, Zagórna 11 m 89, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 22, Klepacka 2A m 19, Klepacka 2A m 21, Barszczańska 10 m 9, Klepacka 2 m 4, Barszczańska 2 m 3, Barszczańska 16 m 17.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania - część II Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy: ul. gen. J. Bema 99 m. 76, ul. gen. J. Bema 99 m. 97, ul. gen. J. Bema 93 m. 12, ul. gen. J. Bema 95 m. 39, ul. K. Pułaskiego 119 m. 3, ul. M. Kopernika 19 m. 25, ul. M. Wołodyjowskiego 2/2 m. 13, ul. Kalinowskiego 8a m. 14, ul. Akademicka 10 m. 63 oraz w części wspólnej na poddaszu budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku. Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych przy: al. J. Piłsudskiego 36 lok. 13 i lok. 25, ul. H. Sienkiewicza 22 lok. PSL-u w Białymstoku. Zadanie nr 3: Wymiana okien, drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych: Chełmonskiego 2 m 17, Klepacka 2D m 20, Klepacka 2D m 19, Klepacka 2A m 18, Barszczańska 3 m 20, Przędzalniana 4B m 1, Barszczańska 2 m 34, Barszczańska 8 m 3, Klepacka 2A m 24, Barszczańska 16 m 5, Klepacka 2A m 2, Klepacka 2A m 8, Klepacka 2D m 38, Barszczańska 16 m 18, Klepacka 2 m 7, Barszczańska 10 m 30, Przedzalniana 4A m 14, Przędzalniana 4C m 22, Barszczańska 8 m 19, Barszczanska 14 m 26, Barszczańska 5 m 26, Zagórna 11 m 89, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 22, Klepacka 2A m 19, Klepacka 2A m 21, Barszczańska 10 m 9, Klepacka 2 m 4, Barszczańska 2 m 3, Barszczańska 16 m 17.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i usługowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 3 zadania - część II. Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy: ul. gen. J. Bema 99 m. 76, ul. gen. J. Bema 99 m. 97, ul. gen. J. Bema 93 m. 12, ul. gen. J. Bema 95 m. 39, ul. K. Pułaskiego 119 m. 3, ul. M. Kopernika 19 m. 25, ul. M. Wołodyjowskiego 2/2 m. 13, ul. Kalinowskiego 8a m. 14, ul. Akademicka 10 m. 63 oraz w części wspólnej na poddaszu budynku przy ul. Zamenhofa 5C w Białymstoku. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych będących w zasobach ZMK zgodnie ze schematami stolarki, przedmiarami robót i STWiOR. Konstrukcja: Okna i drzwi PCV: 1) konstrukcja z profili PCV minimum 5-komorowych w kolorze białym; 2) wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematami przedstawionymi na rysunkach; 3) okucia obwiedniowe rozwierane i rozwierano-uchylne zawierające zabezpieczenia podstawowe np. ROTO, Winkhaus, lub inne równoważne, z funkcją mikrowentylacji, klamki metalowe w kolorze białym; 4) współczynnik przenikania ciepła min Uw=1,1 W/m2K dla całego okna, w oknach pakiet zespolony minimum dwu szybowy z ciepłą ramką, z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną gazem szlachetnym); 5) w oknach zamontować nawiewniki ciśnieniowe samoregulujące o wyd. do 30m3 w ilości 1 szt. na jedno pomieszczenie; 6) stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Drzwi wejściowe wewnętrzne do lokalów – 4 szt: 1) skrzydło płytowe pełne, rama z płyty MDF pokryta okładziną z płyty HDF w okleinie drewnopochodnej, ościeżnica z MDF regulowana w okleinie drewnopodobnej dostosowanej do skrzydła drzwiowego; 2) dopasowane wzorem i kolorem do pozostałych drzwi na korytarzu; 3) w komplecie skrzydło, ościeżnica regulowana, klamki obustronne, komplet dwóch zamków z wkładkami klasy C, uszczelki i próg; 4) dostarczyć po 3 klucze do każdego zamka; 5) zachować kierunek otwierania drzwi. W skład usługi wchodzą n/w czynności: 1) ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany; 2) dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów okien i drzwi zgodnie z Prawem Budowlanym i warunkami technicznymi dla w/w lokalizacji; 3) przedstawienie przed zamontowaniem typu i kolorystyki drzwi wejściowych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 4) ostrożny demontaż stolarki drewnianej, PCV i drzwi drewnianych; 5) w przypadku jednych drzwi zachodzi potrzeba wykonania poszerzenia otworu drzwiowego w ścianie działowej; 6) dostawa i montaż okien PCV, drzwi wewnętrznych obejmujący zamocowanie w otworach na kotwy i uszczelnienie pianką; 7) naprawa ścian, sufitów i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni, odtworzenie pierwotnego stanu ścian, sufitu i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, uszczelnienie parapetu zewnętrznego, naprawa posadzki; 8) natychmiastowy wywóz zdemontowanej stolarki do utylizacji (zabrania się wystawiania stolarki przed budynkami lub w obrębie wiat śmietnikowych). Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych przy: al. J. Piłsudskiego 36 lok. 13 i lok. 25, ul. H. Sienkiewicza 22 lok. PSL-u w Białymstoku. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych będących w zasobach ZMK zgodnie ze schematami stolarki, przedmiarami robót i STWiOR. Konstrukcja: Okna i drzwi PCV: 1) konstrukcja z profili PCV minimum 5-komorowych w kolorze białym; 2) wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematami przedstawionymi na rysunkach; 3) okucia obwiedniowe rozwierane i rozwierano-uchylne zawierające zabezpieczenia podstawowe np. ROTO, Winkhaus, lub inne równoważne, z funkcją mikrowentylacji, klamki metalowe w kolorze białym; 4) współczynnik przenikania ciepła min Uw=1,1 W/m2K dla całego okna, w oknach pakiet zespolony minimum dwu szybowy z ciepłą ramką, z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną gazem szlachetnym); 5) w oknach zamontować nawiewniki ciśnieniowe samoregulujące o wyd. do 30m3 w ilości 1 szt. na jedno pomieszczenie; 6) stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Drzwi wejściowe wewnętrzne do lokalów – 4 szt: 1) skrzydło płytowe pełne, rama z płyty MDF pokryta okładziną z płyty HDF w okleinie drewnopochodnej, ościeżnica z MDF regulowana w okleinie drewnopodobnej dostosowanej do skrzydła drzwiowego; 2) dopasowane wzorem i kolorem do pozostałych drzwi na korytarzu; 3) w komplecie skrzydło, ościeżnica regulowana, klamki obustronne, komplet dwóch zamków z wkładkami klasy C, uszczelki i próg; 4) dostarczyć po 3 klucze do każdego zamka; 5) zachować kierunek otwierania drzwi. W skład usługi wchodzą n/w czynności: 1) ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany; 2) dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów okien i drzwi zgodnie z Prawem Budowlanym i warunkami technicznymi dla w/w lokalizacji; 3) przedstawienie przed zamontowaniem typu i kolorystyki drzwi wejściowych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 4) ostrożny demontaż stolarki drewnianej, PCV i drzwi drewnianych; 5) w przypadku jednych drzwi zachodzi potrzeba wykonania poszerzenia otworu drzwiowego w ścianie działowej; 6) dostawa i montaż okien PCV, drzwi wewnętrznych obejmujący zamocowanie w otworach na kotwy i uszczelnienie pianką; 7) naprawa ścian, sufitów i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni, odtworzenie pierwotnego stanu ścian, sufitu i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, uszczelnienie parapetu zewnętrznego, naprawa posadzki; 8) natychmiastowy wywóz zdemontowanej stolarki do utylizacji (zabrania się wystawiania stolarki przed budynkami lub w obrębie wiat śmietnikowych). Zadanie nr 3: Wymiana okien, drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych: Chełmonskiego 2 m 17, Klepacka 2D m 20, Klepacka 2D m 19, Klepacka 2A m 18, Barszczańska 3 m 20, Przędzalniana 4B m 1, Barszczańska 2 m 34, Barszczańska 8 m 3, Klepacka 2A m 24, Barszczańska 16 m 5, Klepacka 2A m 2, Klepacka 2A m 8, Klepacka 2D m 38, Barszczańska 16 m 18, Klepacka 2 m 7, Barszczańska 10 m 30, Przedzalniana 4A m 14, Przędzalniana 4C m 22, Barszczańska 8 m 19, Barszczanska 14 m 26, Barszczańska 5 m 26, Zagórna 11 m 89, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 22, Klepacka 2A m 19, Klepacka 2A m 21, Barszczańska 10 m 9, Klepacka 2 m 4, Barszczańska 2 m 3, Barszczańska 16 m 17. Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z profili PCV i stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych będących w zasobach ZMK zgodnie ze schematami stolarki, w ilościach jak w przedmiarze i jak na załączonych schematach. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana: - drewnianej, zespolonej stolarki okiennej na okna z profili PCV w lokalach mieszkalnych: Chełmonskiego 2 m 17, Klepacka 2D m 20, Klepacka 2D m 19, Klepacka 2A m 18, Barszczańska 3 m 20, Przędzalniana 4B m 1, Barszczańska 2 m 34, Barszczańska 8 m 3, Klepacka 2A m 24, Barszczańska 16 m 5, Klepacka 2A m 2, Klepacka 2A m 8, Klepacka 2D m 38, Barszczańska 16 m 18, Klepacka 2 m 7, Barszczańska 10 m 30, Przedzalniana 4A m 14, Przędzalniana 4C m 22, Barszczańska 8 m 19, Barszczanska 14 m 26, Barszczańska 5 m 26, Zagórna 11 m 89, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 22, Klepacka 2A m 19, Klepacka 2A m 21, Barszczańska 10 m 9, Klepacka 2 m 4, - wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do lokalu przy ulicy Barszczańska 2 m 3, - wymiana drzwi do przedsionka ul. Barszczańska 16 m 17, Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż nowej stolarki, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami (na schematach pokazano widok od wewnątrz, lub zaznaczono na rysunkach). Wymiana dotyczy lokali mieszkalnych: Chełmonskiego 2 m 17, Klepacka 2D m 20, Klepacka 2D m 19, Klepacka 2A m 18, Barszczańska 3 m 20, Przędzalniana 4B m 1, Barszczańska 2 m 34, Barszczańska 8 m 3, Klepacka 2A m 24, Barszczańska 16 m 5, Klepacka 2A m 2, Klepacka 2A m 8, Klepacka 2D m 38, Barszczańska 16 m 18, Klepacka 2 m 7, Barszczańska 10 m 30, Przedzalniana 4A m 14, Przędzalniana 4C m 22, Barszczańska 8 m 19, Barszczanska 14 m 26, Barszczańska 5 m 26, Zagórna 11 m 89, Barszczańska 16 m 15, Barszczańska 16 m 22, Klepacka 2A m 19, Klepacka 2A m 21, Barszczańska 10 m 9, Klepacka 2 m 4, Barszczańska 2 m 3, Barszczańska 16 m 17. Konstrukcja : Okna i drzwi balkonowe PCV: - konstrukcja z profili PCV minimum 5-komorowych w kolorze białym, - wszystkie okna i drzwi zgodnie ze schematem na rysunkach, - okucia obwiedniowe rozwierane i rozwierano-uchylne zawierające zabezpieczenia podstawowe np. ROTO, Winkhaus inne równoważne, z funkcją mikrowentylacji, klamki metalowe w kolorze białym, - współczynnik przenikania ciepła min Uw=1,1 W/m2K dla całego okna, w oknach pakiet zespolony minimum dwu szybowy z ciepłą ramką, z szybą ciepłochronną niskoemisyjną z przestrzenią wypełnioną gazem szlachetnym, - w oknach zamontować nawiewniki ciśnieniowe samoregulujące o wyd. do 30m3 w ilości 1 szt. na jedno pomieszczenie, - stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Drzwi wejściowe wewnętrzne: Drzwi wewnętrzne wejściowe do lokalu, skrzydło płytowe pełne, rama z płyty mdf pokryta okładziną z płyty HDF, w okleinie drewnopodobnej, ościeżnica metalowa, otwierane do wewnątrz. W komplecie skrzydło, ościeżnica, klamka, wizjer, komplet 2 zamków i wkładek, próg. - dostarczyć po 3 klucze do każdego zamka Drzwi do przedsionków: Drzwi wewnętrzne wejściowe do przedsionka prowadzącego do 4 lokali mieszkalnych, ościeżnica metalowa, otwierane na zewnątrz. Zamawiający dopuszcza skrzydło pełne z blachy stalowej, ocieplane pokryte okleiną, W komplecie skrzydło, ościeżnica, klamka, wizjer, komplet zamków i wkładek, próg. Drzwi przed zamontowaniem przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. - dostarczyć po 6 kluczy do każdego zamka po 1 kluczu przekazać dla najemców, 2 szt. Do BOM 2 przy ul. Barszczańskiej 2 W skład usługi wchodzą n/w czynności: - ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany, - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów witryn, okien i drzwi zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie z zamawiającym kierunku otwierania, - przedstawienie przed zamontowaniem typu drzwi, profili, szklenia do akceptacji przez zamawiającego - ostrożny demontaż stolarki drewnianej, witryn i drzwi, - dostawa i montaż okien PCV, stolarki aluminiowej, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych obejmujący zamocowanie w otworach na dyble lub kotwy i uszczelnienie pianką, - naprawa ścian, sufitów i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni, odtworzenie pierwotnego stanu ścian, sufitu i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, montaż uszczelnienie parapetu zewnętrznego, naprawa posadzki, - wywóz zdemontowanej stolarki do utylizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. zadań 1,2,3 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 9) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 8. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 10. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 6) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 7) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika. 8) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach