Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu.

Estrada Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 528 833 , fax. 618 528 833
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Estrada Poznańska
    ul. Masztalarska 8
    61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 528 833, fax. 618 528 833
    REGON: 27973000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: estrada.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Dokumentacja konserwatorska - Projekt wykonawczy wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych obiektów „Estrady Poznańskiej” przy ul Masztalarskiej 8 w Poznaniu, przedmiary robót (pomocniczo) oraz wzór umowy – załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) potwierdzenie wniesienia wadium. e) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. f) Kosztorysy ofertowe - sporządzone w oparciu o załączone przedmiary robót. Kosztorysy będą stanowiły treść oferty i będą służyły Zamawiającemu, m.in. do badania zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto będą materiałem służącym do rozliczania (fakturowania) i oceny stopnia zaawansowania robót. Zamawiający prosi, żeby wykonawcy sporządzili kosztorysy na arkuszu excel i złożyli Zamawiającemu (wraz z ofertą) na nośniku elektronicznym, np. płyta DVD-R, pendrive.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach