Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 660 67 00 , fax. 61 660 67 01
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
ul. Dojazd 30
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 660 67 00, fax. 61 660 67 01
REGON: 11263946004180 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwc.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w lokalach będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w 10 lokalach mieszkalnych będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych pod adresami: 1) Poznań, Osiedle Lotnictwa Polskiego 15F m 8; 2) Poznań, Osiedle Lotnictwa Polskiego 14F m 59; 3) Poznań, ul. Piątkowska 135 m 2; 4) Poznań, Osiedle Tysiąclecia 57 m 7; 5) Poznań, ul. Jugosłowiańska 50A m 22; 6) Poznań, ul. Palacza 43 m 45; 7) Poznań, ul. Palacza 41 m 17; 8) Poznań, Osiedle Bolesława Chrobrego 22E m 40; 9) Gniezno, ul. Budowlanych 34A m 6; 10) Sieradz, ul. Sienkiewicza 8B m 4. 2. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiaru robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony ściśle na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty kosztorysów ofertowych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ze względu na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian w kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru robót. Kosztorys należy sporządzić metodą uproszczoną, a wszystkie ceny należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. W cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie koszty w tym sprzętu, materiałów, prac towarzyszących, zatrudnienia osób itd. Nie można pomijać i dodawać pozycji przedmiarów, nie można agregować pozycji i nie można ich dzielić. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenach kosztorysów koszty bezpośrednie (roboczo-godzinę, materiały, sprzęt) oraz narzuty (koszty pośrednie i zysk). Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę roboczo-godziny, narzut kosztów pośrednich narzut kosztów zakupu oraz stawkę zysku. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Inne dokumenty: W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuj (ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien na 3-szybowe w części szkolnej budynku B Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
Dodano: 2023-05-11 - Roboty budowlane
Dodano: 2020-09-11 - MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNO - DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA „BUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ ZE ŻŁOBKIEM” W KOŚCIANIE NA OS. KONSTYTUCJI 3 MAJA.
Dodano: 2020-07-24 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w zespole obiektów biurowo – sportowo – garażowych zlokalizowanych przy ul. Taborowej 22, w Poznaniu
Dodano: 2019-10-17 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w klatkach schodowych w budynku przy ul. Masztalarskiej 8 i 8A w Poznaniu.
Dodano: 2019-09-10 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-04-25 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-04-03 - „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń hali sportowo-widowiskowej z jego przebudową na publiczny oddział przedszkolny”
Dodano: 2019-03-12 - MONTAŻ STOLARKI OKIENNO - DRZWIOWEJ W RAMACH ZADANIA „BUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ ZE ŻŁOBKIEM” W KOŚCIANIE NA OS. KONSTYTUCJI 3 MAJA.
Dodano: 2019-02-05 - „Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach będących w zasobie AMW O/Reg. w Poznaniu”
Dodano: 2018-10-16