Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2013-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: MOPS przy ul. Limanowskiego i Zespołu Szkół Integracyjnych przy ul. Wierzbickiej w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: MOPS przy ul. Limanowskiego i Zespołu Szkół Integracyjnych przy ul. Wierzbickiej w Radomiu. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) realizację zadania nr I pn.: Termomodernizacja budynku MOPS przy ul. Limanowskiego- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewn.- końcowa, polegającego na dostawie nowej i wymianie istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV, sześciokomorową, rozwierno- uchylną, w budynku głównym w elewacji wschodniej - 79 szt. okien; o pow. łącznej ok. 190 m2; oraz: - dostawie i montażu drzwi aluminiowych - 3 szt. / w budynku niskim/; - wykonaniu obróbek blacharskich /parapety zewn./, z blachy powlekanej; - rozbiórce i wykonaniu nowej ścianki w elewacji wschodniej z luksferów, o pow. ok. 11 m2 b) realizację zadania nr II pn.: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Integracyjnych przy ul. Wierzbickiej- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, polegającego na dostawie nowej i wymianie istniejącej stolarki okiennej na stolarkę z PCV, sześciokomorową, rozwierno- uchylną w n/w ilościach: - w sali gimnastycznej - 9 szt. okien o pow. łącznej ok. 35,5 m2, - pozostałe okna ( budynki - A, B i C ) - o pow. łącznej ok. 33,6 m2 w ilości 35 szt., oraz dostawie i montażu drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w ilości 2 sztuk. Uwaga: Prace będą wykonywane w użytkowanych budynkach w związku z czym harmonogram ich realizacji uzgodnić z użytkownikiem budynku tj. dyrektorem MOPS-u oraz dyrektorem Zespołu Szkół Integracyjnych. Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem montażu przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanego (przeznaczonego do montażu) profilu okiennego. 3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Załączone do SIWZ dokumentacje projektowe, specyfikacje i przedmiary robót dla każdego z zadań sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 (słownie: cztery tysiące 00/100) złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa klatki schodowej (strona od ul. Obozowej), przebudowa łazienek od strony ul. Obozowej w budynku IBS PAN
Dodano: 2016-06-22 - WYMIANA DRZWI W ROZDZIELNIACH BUDYNKU VGB ORAZ NAPRAWA KOSTKI BETONOWEJ NA GŁÓWNYM PARKINGU III ODDZIAŁU ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16
Dodano: 2016-04-20 - WYMIANA OKIEN W BUDYNKU NR 20
Dodano: 2016-04-07 - Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie przy Al. Armii Krajowej 38
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana okien i drzwi w budynkach Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Nowe Litewniki
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu dwóch sal w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 Warszawie (znak sprawy ZP- 70/15)
Dodano: 2015-07-22 - WYMIANA OKIEN W POMIESZCZENIACH NR: 171, 173, 175, 90A, 90B, 90C, 219 W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Dodano: 2015-06-22