Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych będących własnością Gminy

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6721034
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 043 6721034
    REGON: 00054779600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych będących własnością Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Widawa. Wymianę należy wykonać w następujących budynkach: 1)budynek Szkoły Podstawowej w Widawie, 2)budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Chrusty, 3)budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawady, 4)budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Wielka Wieś B, 5)budynek strażnicy w miejscowości Ochle, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale VII SIWZ Dokumentacja Projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 400,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące czterysta złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 4 sierpnia 2009 roku o godz. 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego wymienionego SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3)Udzielą minimum 2 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4)Wykażą iż, w okresie pięciu lat (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej jedną robotę polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej odpowiadające swoim rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art.22 ust.1 ustawy, na załączonym druku (załącznik nr 2 do SIWZ). 6.Dokumenty stwierdzające iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączonym druku ( załącznik nr 3 SIWZ). 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 9 pkt 1 lit a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 lit c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się kserokopie dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach