31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
- Data zamieszczenia: 2016-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Kutnie numer sprawy 57/ZP/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-17:00. 3. Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na roboty, materiały i urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 4. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w specyfikacji technicznej . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42 poz. 275) 4. W przypadku wniesienia wadium przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w innej formie niż pieniężna wymaga się, aby z treści dokumentu jednoznacznie wynikało, że gwarancja/poręczenie obejmuje wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Łódź Nr konta: 15 1010 1371 0062 4613 9120 1000 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Roboty budowlane - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Kutnie nr sprawy 57/ZP/16 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed terminem składania ofert w Kancelarii Jawnej Zamawiającego tj. 31 Wojskowy oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, Zgierz, budynek nr 2, I piętro pok. 14, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Kancelaria czynna jest codziennie w godz.7:30 - 10:00 i 12:00-15:00. 7. Zamawiający zwraca/zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/61/2015 NA Wymianę stolarki okiennej w lokalu użytkowym przy ul. Podrzecznej 2 w Łodzi wraz z malowaniem krat
Dodano: 2015-08-03 - Poszerzenie otworów drzwiowych i remont wykładzin podłogowych korytarzy budynku szpitala
Dodano: 2015-07-09 - Przedmiot zamówienia stanowi wymiana drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego w Łodzi przy ul. Kilińskiego 214 m. 17/18.
Dodano: 2015-01-08 - Roboty budowlane polegające na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej dla ZGM Skierniewice Sp .z o.o.
Dodano: 2014-10-21 - Remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Sulejowie
Dodano: 2014-06-18 - ZP/7/2014 NA wymianę witryny i drzwi wejściowych w budynku użytkowym przy ul. Ciesielskiej 7 w Łodzi zgodnie z załączonym rysunkiem technicznym
Dodano: 2014-02-18 - Dostawa i wymiana okien oraz drzwi na okna z tworzyw sztucznych a drzwi na stalowe dla Aresztu Śledczego w Łodzi.
Dodano: 2013-09-27 - Ocieplenie przegród zewnętrznych wraz z usunięciem barier architektonicznych dla Budynku Urzędu Gminy w Godzianowie
Dodano: 2013-07-04 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Pawilonie P Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2013-03-21 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wieruszów oraz we Wspólnotach stanowiących własność Gminy Wieruszów zarządzanych przez PK S.A
Dodano: 2013-03-01