Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, 3 Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
3 Maja 51
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
REGON: 20652023000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppk.polkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez PPK” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pn.: „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez PPK” jest wykonanie wymiany drzwi wejściowych do mieszkań w lokalach przy ul. Hubala 22/69, ul. Hubala 22/57, ul. Hubala 24/86 i ul. Dąbrowskiego 28a/13, Trzebcz 8/1, oraz wymiana okien w lokalach przy ul. Hubala 28/1a, ul. Ratowników 3/21, Hubala 28/42, Hubala 28/60, Hubala 22/33, Hubala 24/37, Hubala 40/9. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie pomiaru stolarki przewidzianej do wymiany, b) demontaż starej stolarki budowlanej, c) montaż nowej stolarki zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, d) dostawę i montaż parapetów zewnętrznych, e) wykonanie kompletu obróbek ościeży zewnętrznych i wewnętrznych wokół wymienianej stolarki, wraz z niezbędnymi zamurowaniami i tynkami, f) wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów, Przewidywany zakres robót określa dokumentacja techniczna w postaci: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót [ST] z załączonymi przedmiarami robót Zamawiającego. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 3 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty oraz wymienianą stolarkę okienną i drzwiową udzielić gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu końcowego odbioru robót bez wad i usterek. Okres rękojmi za wady ustala się na równy okresowi gwarancji, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad i usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
Dodano: 2024-04-26 - WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15