Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz konserwacja pokrycia dachu w budynku garażowym nr 54 i 55 przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz konserwacja pokrycia dachu w budynku garażowym nr 54 i 55 przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz konserwacja pokrycia dachu w budynku garażowym nr 55, 54 przy ulicy Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Stolarka okienna i drzwiowa (Garaż 55) - Demontaż z muru bram garażowych o powierzchni ponad 2 m2, - Wykucie z muru okien metalowych o powierzchni ponad 2 m2, - Wrota do garaży przyspawanych do obetonowanych ościeżnic kątowych dwuskrzydłowe o powierzchni ponad 6 m2 stalowe, - Wrota do garaży przyspawanych do obetonowanych ościeżnic kątowych dwuskrzydłowe o powierzchni ponad 6 m2 stalowe, - Montaż okien uchylnych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.0 m2 (garaż 55) z mechanizmem otwierania z poziomu posadzki. 2) Dach (Garaż 54 i 55) - Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, - Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych wszystkie warstwy, bez względu na ilość, do powierzchni płyt dachowych, - Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego – pierwsza warstwa (dyspersyjna masa asfaltowo–kauczukowa), - Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego – druga warstwa, - Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej o pow. ponad 5 m2 z papy asfaltowej zgrzewalnej podkładowej, - Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych gr. 10cm laminowane pokryte papą poziome na wierzchu konstrukcji na lepiku, - Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej o pow. ponad 5 m2 z papy asfaltowej zgrzewalnej podkładowej, - Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej wierzchniego krycia modyfikowana SBS o pow. ponad 5 m2, - Wykonanie deskowania - montaż deski czołowej, - Montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy ocynkowanej półokrągłych o śr. 12 cm, - montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej okrągłych o śr. 10 cm, - Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – z blachy stalowej ocynkowanej, - Utylizacja papy wraz z dostarczeniem kart odpadowych. 3) Wentylacja (Garaż 55) - Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek znajdujących się na elewacji zewnętrznej budynku, - Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg., - Kratki wentylacyjne typ Z o obwodzie do 1000 mm – do przewodów murowanych – w obiektach modernizowanych o wymiarach 35x35m. 4) Elementy metalowe (Garaż) - Dostawa i montaż drabiny przyściennej aluminiowej z pałąkiem ochronnym oraz przejściem przez attykę. 5) Roboty budowlane posadzki (Garaż 55) - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm, - Zabetonowanie posadzki średniej grubości 45cm betonem B-30. Zastosowano pompę do betonu na samochodzie, - Zabetonowanie posadzki średniej grubości 10cm betonem B-30, - Spawanie łukowe spoiną pachwinową jednostronną ciągłą w pozycji podolnej i naściennej przy grubości materiału powyżej 20 do 25 mm, - Pokrycie pomostów z płyt ażurowych w halach i budynkach płyty z płaskownika ocynkowanego min. 3,00mm i wysokości min. 50mm, - Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli – pręty żebrowane o śr. 8-14 mm. UWAGA: - Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. - Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. - Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanej papy. - Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. - Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. - Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej 5 oraz złoży na wskazanym miejscu. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) demontaż i montaż bram garażowych; b) demontaż i montaż okien; c) wykonanie robót izolacyjnych na połaci dachowej; d) wykonanie obróbek blacharskich; e) montaż drabiny przyściennej. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 9), Przedmiarów robót (Załącznik nr 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik 11) oraz na Rysunkach Technicznych (Załącznik nr 12) 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 24-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 24 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach