Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 00-725 Warszawa, ul. Chełmska 8A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4331926, 4331927 , fax. 022 8516795
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
ul. Chełmska 8A 8A
00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4331926, 4331927, fax. 022 8516795 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych na oś. Kabaty w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe polegające na częściowej wymianie stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych: 1) w budynku przy ul. Dembego 7 w Warszawie - 4 szt., 2) w budynku przy ul. Dembego 9 w Warszawie - 12 szt., 3) w budynku przy ul. Zaruby 10 w Warszawie - 4 szt., 4) w budynku przy ul. Zaruby 13 w Warszawie - 1 szt., 5) w budynku przy ul. Zaruby 15 w Warszawie - 5 szt., 6) w budynku przy ul. Zaruby 17 w Warszawie - 4 szt. oraz drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych: 7) w budynku przy ul. Dembego 7 w Warszawie - 1 szt., 8) w budynku przy ul. Dembego 9 w Warszawie - 1 szt., 9) w budynku przy ul. Zaruby 10 w Warszawie - 1 szt., 10) w budynku przy ul. Zaruby 15 w Warszawie - 8 szt., 11) w budynku przy ul. Zaruby 17 w Warszawie - 8 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - 2 tys. pln /słownie: dwa tysiące 00/100 pln/ 2. Miejsce wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: PKO S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów - tylko i wyłącznie w Kancelarii ZZM MSWiA, codziennie w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty. Uwaga! w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega, iż treść dokumentu powinna uwzględnić zapisy art. 46 ust.4a i 5 pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż cena oferty składanej do niniejszego postępowania, w tym 2 roboty w zasiedlonych budynkach mieszkalnych, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz legitymującą się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości oferowanej ceny za wykonanie zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 1, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do SIWZ, zawierającego informacje stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem, odpowiednio dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim w zakresie prowadzonej działalności, 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 5. W stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 6. W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż stolarki drzwiowej i wyłazu dachowego na zadanie 01601 Warszawa
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa i montaż stolarki drzwiowej i wyłazu dachowego na zadanie 01601 Warszawa
Dodano: 2016-04-14 - Roboty związane z częściową wymianą, uszczelnieniem i regulacją stolarki okiennej
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien w pomieszczeniach Nr 8, 9,10,11 oraz 12 A i B w budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162
Dodano: 2015-10-23 - ZRB Jarosław: Dostawa stolarki drzwiowej (zadanie 1703 Przemyśl)
Dodano: 2015-06-17 - ZRB Jarosław: Dostawa stolarki aluminiowej, ścianek aluminiowych, witryn aluminiowych oraz blatów granitowych (zadanie 43 530 Dęblin)
Dodano: 2015-06-16 - Częściowa wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych, w budynkach przy Dembego 7,9 oraz przy ul. Zaruby 10,12, 15 i 17 w Warszawie
Dodano: 2015-04-22 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku magazynowym C w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10
Dodano: 2015-03-12 - Remont budynku Urzędu Gminy w Przyłęku
Dodano: 2015-02-20 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Króla Maciusia 11A m 148, Garncarskiej 59 m 4 oraz przy ul. Brzostowskiej 26 m 2 w Warszawie.
Dodano: 2014-11-25