Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i docieplenie ścian i dachu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345 oraz malowanie ścian i cyklinowanie parkietu w sali gimnastycznej

Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592167 , fax. 052 3592733
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592167, fax. 052 3592733
    REGON: 09292892800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i docieplenie ścian i dachu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345 oraz malowanie ścian i cyklinowanie parkietu w sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót objętych zamówieniem: - izolacja dachu styropapą obustronnie klejoną o grubości 15 cm, ułożenie 2x papa termozgrzewalna, wymiana rynien i rur spustowych, blacha stalowa ocynkowana, wymiana stolarki okiennej na PCV, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytą styropianową o grubości 12 cm i cokołu o grubości 10 cm, malowanie ścian zewnętrznych farbą silikonową, wymiana instalacji odgromowej, malowanie ścian w sali gimnastycznej farbą emulsyjną i olejną (lamperie), cyklinowanie parkietu, malowanie lakierem Domolux-super x 3 , podkład Capon x 1, malowanie linii boiskowych wyrysowanych przez nauczycieli w-f.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:1.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie:a) osoba kierująca wykonaniem zamówienia (kierownik budowy) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) wykażą i udokumentują (referencje, listy polecające,opinie), że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia,6) wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że każdy z nich posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony załącznik nr 1 OFERTA, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia uprawnień budowlanych osoby kierującej wykonaniem (kierownika robót) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, stawką roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia, zysku oraz stawek jednostkowych pracy sprzętu i urządzeń, które będą używane do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dizłalności. 7. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów to powinno być złożone jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub przez ich pełnomocnika. 8. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli oferta jest składana przez kilka podmiotów oświadczenie powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach