Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarki drzwiowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 (stara część)

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2012-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarki drzwiowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 (stara część)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarki drzwiowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 (stara część). Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) demontaż ościeżnic drewnianych 17 szt., 2) wykonanie okien drewnianych zespolonych z parapetami wewnętrznymi: 11 szt.do 2 m2, 5 szt. do 1 m2, 1 szt. pow. 2 m2, 3) wymianę stolarki drzwiowej 2 szt., 4) wymianę stolarki drzwiowej z naświetlem 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach