Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 7 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 7 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych wg załączonego wykazu, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i programu funkcjonalno – użytkowego w ilości 478,59 m2 (ogółem) stolarki okiennej, 274,27 mb (ogółem) parapetów zewnętrznych, 188 sztuk nawiewników. Główny kod CPV: 45.42.11.32-8 – instalowanie okien 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien – 43,43 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 20,73 mb, nawiewnik - 17 szt.; Część 2 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 55,34 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 25,89 mb, nawiewnik 20 szt.; Część 3 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 124,95 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej - 68,63 mb, nawiewnik – 47 szt.; Część 4 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 91,20 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 55,29 mb, nawiewnik – 31 szt.; Część 5 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 104,37 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 67,48 mb, nawiewnik 46 szt.; Część 6 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 36,97 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 24,36 mb, nawiewnik 16 szt.; Część 7 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien – 22,33 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej – 11,89 mb, nawiewnik 11 szt.; Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 2 do Umowy – Wykaz okien do wymiany. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalu mieszkalnego w którym ma nastąpić wymiana stolarki na adres innego lokalu mieszkalnego obsługiwanego przez Biuro Obsługi Mieszkańców, przy czym wartość robót nie może przekroczyć maksymalnej kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają: - Załącznik Nr 2 do Umowy – Wykaz okien do wymiany, - Załącznik Nr 3 do Umowy – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik Nr 4 do Umowy – Program funkcjonalno-użytkowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 1.850,00 zł Część 2: 860,00 zł Część 3: 1.770,00 zł Część 4: 1.260,00 zł Część 5: 1.520,00 zł Część 6: 510,00 zł Część 7: 310,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach