Zespół Szkół Ekonomicznych Nr 1 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 31-113 Kraków, ul. Kapucyńska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 99 13 , fax. 12 422 79 08
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych Nr 1 im. Mikołaja Kopernika
ul. Kapucyńska 2
31-113 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 99 13, fax. 12 422 79 08
REGON: 18126600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse1.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej w dawnej Akademii Handlowej - obecnie Zespole Szkół Ekonomicznych Nr 1 przy ul. Kapucyńskiej 2 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja i wymiana stolarki okiennej drewnianej ( 6 szt. okien skrzynkowych w Sali gimnastycznej na parterze wraz z montażem krat zabezpieczających i 7 szt. okien skrzynkowych na trzecim piętrze) w budynku zabytkowym przy ul. Kapucyńskiej 2 w Krakowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 3. Oświadczenie dotyczące zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, wymagane postanowieniami pkt. 7.9 SIWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; 4.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 5.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Kosztorys ofertowy Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. SEKCJA IV: PROCEDURA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-10-03 - Wykonanie prac remontowo – instalacyjnych Dworu I.J. Paderewskiego w Kąśnej Dolnej
Dodano: 2020-08-05 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV lub drewnianą wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-07-28 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2020-04-28 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie (lokalizacja budynku: Urząd Skarbowy w Proszowicach, ul. Mikołaja Reja 1, 32-100 Proszowice)
Dodano: 2019-07-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Krakowie przy ul. Pijarów 3
Dodano: 2019-06-14 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 7 części.
Dodano: 2019-05-29 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2019-03-06 - Wymiana stolarki okiennej w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
Dodano: 2018-06-20 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 8 części.
Dodano: 2018-06-12