Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2013-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy 2.2.Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają: 2.2.1 Załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz okien do wymiany, 2.2.2 Załącznik Nr 6 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy, 2.2.3 Załącznik Nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2.2.4 Załącznik Nr 8 do SIWZ - Pozwolenia i opinie konserwatorskie - dot. części 1,2,3, 2.2.5 Załącznik Nr 9 do SIWZ - Wytyczne konserwatorsko-budowlane - dot. części 1,2,3 + Projekt budowlany 2.3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.3.1. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady i gwarancji wynosił 60 m - cy. 2.3.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. 2.3.3. Warunkiem dokonania odbioru będzie dostarczenie przez Kierownika Budowy w dniu odbioru następujących dokumentów: a) pełnych aprobat technicznych (deklaracje zgodności), b) certyfikatów na znak bezpieczeństwa B lub CE dla wyrobów, (pkt. a i b dotyczy wymiany stolarki okiennej na stolarkę z PCV), c) krajowej deklaracji zgodności dla wymiany stolarki na stolarkę drewnianą, d) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, e) kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru z ramienia ZBK. f) oświadczenia Kierownika Budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku lokalu, g) pisemnego potwierdzenia najemcy o poinstruowaniu go o sposobie użytkowania okien, h) 2 egzemplarzy dokumentacji podwykonawczej, obrazującej przebieg prac i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć - dotyczy części 1 (poz. 4,7,8,9,), części 2 (w całości) oraz części 3 (poz. 15,16,18-20,22-28), i) 3 egzemplarzy opracowania sposobu postępowania z zabytkiem - dotyczy części 1 (poz. 4,7,8,9), części 2 (w całości) oraz części 3 (poz. 15,16,18-20,22-28) j) karty przekazania odpadów potwierdzającej odbiór odpadów z okresu realizacji przedmiotu umowy, przez podmiot posiadający stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami lub oświadczenia o sposobie i miejsca składowania odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006 r. (Dz. U. 2006.75.527.) 2.3.4.Wykonawca zobowiązany jest do: 2.3.4.1.Spełnienia warunków określonych w pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w szczególności do: - poinformowania Inspektora Nadzoru z ramienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót z wyprzedzeniem umożliwiającym pisemne powiadomienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie o terminie rozpoczęcia i zakończeniu robót z 7-dniowym wyprzedzeniem - dotyczy części 1, 2 oraz 3 - wykonania 2 egzemplarzy dla poszczególnych adresów dokumentacji podwykonawczej, obrazującej przebieg prac i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć - dotyczy części 1 (poz. 4,7,8,9,), części 2 (w całości) oraz części 3 (poz. 15,16,18-20,22-28), - opracowania dla każdego adresu sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu robót i przekazania: 1 egzemplarza Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, 1 egzemplarza użytkownikowi oraz 1 egzemplarza Zamawiającemu - dotyczy części 1 (poz. 4,7,8,9,), części 2 (w całości) oraz części 3 (poz. 15,16,18-20,22-28), 2.3.4.2.Przedstawienia właściwemu Inspektorowi Nadzoru z ramienia Zamawiającego w terminie do trzech tygodni od podpisania umowy harmonogramu montażu stolarki. Dostarczony harmonogram musi zawierać datę z podaniem: dnia, miesiąca i roku przeprowadzenia wymiany stolarki w poszczególnych lokalach mieszkalnych. 2.3.4.3 Dla części II bezwzględnie zobowiązuje się Wykonawcę do uczestnictwa w komisji konserwatorskiej (zorganizowanej po podpisaniu umowy przez Inspektora ZBK) wraz z Inspektorem z ramienia ZBK i pracownikiem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem ustalenia koloru stolarki okiennej. Następnie po wykonaniu, zgodnie z projektem, wzorcowego okna, zobowiązuje się Wykonawcę do kolejnego uczestnictwa w komisji w składzie jw. celem zatwierdzenia wykonanego okna przez Inspektora ZBK i pracownika Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2.4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi opisywanym przez Zamawiającego - dotyczy części 1 poz. 6. Wszelkie elementy przewidziane w niniejszej dokumentacji przetargowej jeśli w swoim opisie zawierają producenta, należy traktować jako wyznacznik standardu i jakości danego elementu. Dopuszcza się oferowanie innego materiału dopuszczonego do stosowania w krajach UE, o standardach i parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które zostały opisane w Załączniku Nr 1A do SIWZ - kolumna 2. 2.5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części: Część 1: Stolarka drewniana i PCV - lokale mieszkalne BOM 1,3,6; 25 szt. okien. 22,52 m2 powierzchni okien PCV, 47,25 m2 powierzchni okien drewnianych, 22,10 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 5,44 mb parapetów z cegły klinkierowej, 21 szt. nawiewników, Część 2: Stolarka drewniana i PCV - lokale mieszkalne BOM 6; 17 szt. okien. 5,58 m2 powierzchni okien PCV, 36,52 m2 powierzchni okien drewnianych, 19,45 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 17 szt. nawiewników, Część 3: Stolarka PCV - lokale mieszkalne BOM 1,2,3,6; 77 szt. okien. 172,28 m2 powierzchni okien PCV, 87,83 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 74 szt. nawiewników, Część 4: Stolarka PCV - lokale mieszkalne BOM 1,2,3,6; 77 szt. okien. 153,75 m2 powierzchni okien PCV, 85,92 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 58 szt. nawiewników, Część 5: Stolarka PCV - lokale mieszkalne BOM 4 i 5; 51 szt. okien. 135,86 m2 powierzchni okien PCV, 64,72 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 43 szt. nawiewników, Część 6: Stolarka PCV - NZOZ; 10 szt. okien. 28,48 m2 powierzchni okien PCV, 16,83 mb parapetów z blachy ocynkowanej, 7 szt. nawiewników, Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz okien do wymiany. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalu mieszkalnego w którym ma nastąpić wymiana stolarki na adres innego lokalu mieszkalnego obsługiwanego przez Biuro Obsługi Mieszkańców, przy czym wartość robót nie może przekroczyć maksymalnej kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 1.300,00 zł. Część 2: 850,00 zł. Część 3: 2.600,00 zł. Część 4: 1.400,00 zł. Część 5: 1.200,00 zł. Część 6: 260,00 zł. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy. Dla umożliwienia Zamawiającemu zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 Ustawy wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz zaleca się wnosić w postaci odrębnych dokumentów - dla każdej części zamówienia oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach