Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 11 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Bolesława Czerwieńskiego 16 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 11 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w budynkach na terenie miasta Krakowa, w podziale na 11 części - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części: Część 1 - stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien -36,86 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej - 17,50 mb, nawiewnik -15 szt.; Część 2 - stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien - 115,70 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 54,68 mb, nawiewnik - 44 szt.; Część 3 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 202,32 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 98,37 mb, nawiewnik -76 szt.; Część 4 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 170,11 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 96,02 mb, nawiewnik - 63 szt.; Część 5 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 43,28 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 29,45 mb, nawiewnik -18 szt.; Część 6 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 188,09 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 117,71 mb, nawiewnik 61 szt.; Część 7 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 163,94 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 89,04 mb, nawiewnik -54 szt.; Część 8 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 97,69 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 57,30 mb, nawiewnik -36 szt.; Część 9 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 254,94 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 162,34 mb, nawiewnik -100 szt.; Część 10 - stolarka drewniana, lokale użytkowe: pow. okien - 61,39 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 24,77 mb, nawiewnik -17szt.; Część 11- stolarka PCV, lokale użytkowe: pow. okien - 7,51 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 3,65 mb, nawiewnik -3 szt.; Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz okien do wymiany. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalu mieszkalnego w którym ma nastąpić wymiana stolarki na adres innego lokalu mieszkalnego obsługiwanego przez Biuro Obsługi Mieszkańców, przy czym wartość robót nie może przekroczyć maksymalnej kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 940,00 zł. Część 2: 2.960,00 zł. Część 3: 3.230,00 zł. Część 4: 1.500,00 zł. Część 5: 390,00 zł. Część 6: 1.650,00 zł. Część 7: 1.430,00 zł. Część 8: 860,00 zł. Część 9: 2.280,00 zł. Część 10: 1.550,00 zł. Część 11: 120,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy. Dla umożliwienia Zamawiającemu zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 Ustawy wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz zaleca się wnosić w postaci odrębnych dokumentów - dla każdej części zamówienia oddzielnie. W przypadku korzystania z pośrednika operacji finansowych lub osoby trzeciej do wniesienia wadium, w tytule przelewu (operacji) należy wskazać nazwę Wykonawcy w imieniu, którego wadium jest wnoszone. Jeżeli informacja, o której mowa wyżej nie znajdzie się w tytule przelewu (operacji), a niemożliwe będzie zidentyfikowanie Wykonawcy w inny sposób, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione. UWAGA! Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniądza musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach