Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2012-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 6 części - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części: Część Nazwa części Ilość okien [szt.] Długość parapetu [mb] Powierzchnia [m2] Nawiewnik [szt.] 1 stolarka drewniana, lokale mieszkalne 28 30,39 74,05 25 2 stolarka drewniana, lokale mieszkalne 14 17,33 39,81 14 3 stolarka PCV, lokale mieszkalne 5 5,97 oraz parapet z cegły klink. - 1,200 14,44 5 4 stolarka PCV, lokale mieszkalne 31 35,76 63,09 24 5 stolarka PCV, lokale mieszkalne 32 37,32 78,20 26 6 stolarka PCV, lokale mieszkalne 38 49,00 80,31 32 Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz okien do wymiany. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalu mieszkalnego w którym ma nastąpić wymiana stolarki na adres innego lokalu mieszkalnego obsługiwanego przez Biuro Obsługi Mieszkańców, przy czym wartość robót nie może przekroczyć maksymalnej kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił 36 miesięcy. 2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. 3. Warunkiem dokonania odbioru będzie dostarczenie przez Kierownika Budowy w dniu odbioru następujących dokumentów: a) aprobat technicznych (deklaracje zgodności), b) certyfikatów na znak bezpieczeństwa B lub CE dla wyrobów, (pkt. a i b dotyczy wymiany stolarki okiennej na stolarkę z PCV), c) krajowej deklaracji zgodności dla wymiany stolarki na stolarkę drewnianą, d) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, e) kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, f) oświadczenia Kierownika Budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku lokalu, g) pisemnego potwierdzenia najemcy o poinstruowaniu go o sposobie użytkowania okien, h) 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, obrazującej przebieg prac i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć - dotyczy części 1, 2 i 3, i) 3 egzemplarzy opracowania sposobu postępowania z zabytkiem - dotyczy części 1, 2 i 3, j) pisemnych potwierdzeń najemców o poinstruowaniu ich o sposobie użytkowania okien, k) oświadczenia o sposobie i miejscu składowania odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006 r. (Dz. U. 2006.75.527), 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 4.1. Spełnienie warunków określonych w pozwoleniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w szczególności do: - poinformowania Inspektora Nadzoru z ramienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót z wyprzedzeniem umożliwiającym pisemne powiadomienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie o terminie rozpoczęcia i zakończeniu robót z 7-dniowym wyprzedzeniem - dotyczy części 1 (poz. 4, 5 i 7), 2 i 3 - wykonania 2 egzemplarzy dla poszczególnych adresów dokumentacji powykonawczej, obrazującej przebieg prac i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć - dotyczy części 1 (poz. 4, 5 i 7), 2 i 3 - opracowania dla każdego adresu sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu robót i przekazania: 1 egzemplarza Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, 1 egzemplarza użytkownikowi oraz 1 egzemplarza Zamawiającemu - dotyczy części 1 (poz. 4, 5 i 7), 2 i 3 4.2. Przedstawienia właściwemu Inspektorowi Nadzoru z ramienia Zamawiającego w terminie do trzech tygodni od podpisania umowy harmonogramu montażu stolarki. Dostarczony harmonogram musi zawierać datę z podaniem: dnia, miesiąca i roku przeprowadzenia wymiany stolarki w poszczególnych lokalach mieszkalnych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi opisywanym przez Zamawiającego - dotyczy części 2. Wszelkie elementy przewidziane w niniejszej dokumentacji przetargowej jeśli w swoim opisie zawierają producenta, należy traktować jako wyznacznik standardu i jakości danego elementu. Dopuszcza się oferowanie innego materiału dopuszczonego do stosowania w krajach UE, o standardach i parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które zostały opisane w Załączniku Nr 1A do SIWZ - kolumna 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 1.500,00 zł. Część 2: 820,00 zł. Część 3: 210,00 zł. Część 4: 740,00 zł. Część 5: 900,00 zł. Część 6: 940,00 zł. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy. Dla umożliwienia Zamawiającemu zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 Ustawy wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz zaleca się wnosić w postaci odrębnych dokumentów - dla każdej części zamówienia oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach