Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 13 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6166184, fax. 0126166186
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 13 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 13 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części: Część 1: Stolarka drewniana - lokale mieszkalne; 27 szt. okien. 61,99 m2, 31,33 mb parapetów, 24 szt. nawiewników, Część 2: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 21 szt. okien. 49,40 m2, 27,79 mb parapetów, 17 szt. nawiewników, Część 3: Stolarka drewniana - lokale mieszkalne; 36 szt. okien. 84,98m2, 38,81 mb parapetów, 35 szt. nawiewników, Część 4: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 20 szt. okien. 45,91 m2, 24,98 mb parapetów, 17 szt. nawiewników, Część 5: Stolarka drewniana i PCV - lokale mieszkalne; 29 szt. okien. 44,77 m2 okien drewnianych i 18,22 m2 PCV, 31,65 mb parapetów, 27 szt. nawiewników, Część 6: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 53 szt. okien. 124,88 m2, 50,35 mb parapetów i 7,40 mb parapetu z cegły klinkierowej, 45 szt. nawiewników, Część 7: Stolarka drewniana - lokale mieszkalne; 18 szt. okien. 47,7 m2, 23,02 mb parapetów, 18 szt. nawiewników, Część 8: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 93 szt. okien. 184,83 m2, 88,39 mb parapetów, 75 szt. nawiewników, Część 9: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 39 szt. okien. 96,49 m2, 50,78 mb parapetów, 34 szt. nawiewników, Część 10: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 48 szt. okien. 85,43 m2, 50,31 mb parapetów, 39 szt. nawiewników, Część 11: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 105 szt. okien. 204,54 m2, 122,54 mb parapetów, 80 szt. nawiewników, Część 12: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 55 szt. okien. 134,60 m2, 69,79 mb parapetów, 43 szt. nawiewników, Część 13: Stolarka PCV - lokale mieszkalne; 62 szt. okien. 157,97 m2, 80,92 mb parapetów, 58 szt. nawiewników, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu lokalu mieszkalnego w którym ma nastąpić wymiana stolarki na adres innego lokalu mieszkalnego obsługiwanego przez Biuro Obsługi Mieszkańców, przy czym wartość robót nie może przekroczyć maksymalnej kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 1.200,00 zł. Część 2: 500,00 zł. Część 3: 1.700,00 zł. Część 4: 500,00 zł. Część 5: 1.100,00 zł. Część 6: 1.700,00 zł. Część 7: 900,00 zł. Część 8: 2.100,00 zł. Część 9: 1.100,00 zł. Część 10: 1.000,00 zł. Część 11: 2.400,00 zł. Część 12: 1.500,00 zł. Część 13: 1.800,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach