Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Kochanowskiego w Grudziądzu

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Kochanowskiego w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Kochanowskiego w Grudziądzu w ilości 69 sztuk, zgodnie z załączonym wykazem. Parametry techniczne okien: Typ okna, Opis, Przeznaczenie, Wymiary (mm) szerokość wysokość, Ilość (szt) - D 1, okno jednoskrzydłowe, okno bez podziałów, uchylne, piwnica, 1100,1000,26; D 1, okno jednoskrzydłowe, okno bez podziałów, uchylne,szatnia, 1100, 600, 4, 1000 , 500, 1; D 4, okno dwuskrzydłowe,okno czterokomorowe, rozwieralno-uchylne, sala gimnastyczna + kuchnia,1500, 2200, 9; D 5, okno wieloskrzydłowe, okno wielokomorowe, rozwieralno-uchylne, sala gimnastyczna + sala 213, 3100, 2200, 2; D 2, okno jednoskrzydłowe, okno bez podziałów, uchylne, biblioteka + mieszkanie, 1100, 1750, 6; D 4, okno dwuskrzydłowe, okno czterokomorowe, rozwieralno-uchylne, korytarze, 1500, 2200, 21. W zestawieniu stolarki podano wymiary z pomiarów na obiekcie przyjmując szerokość, wysokość w świetle węgarków. Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania pomiarów kontrolnych dla ustalenia faktycznej wielkości okien w obrysie zewnętrznym ościeżnic - zgodnie z wymogami przyjętego systemu okien i sposobu mocowania. Minimalne parametry techniczne okien: L.p., Parametry techniczne, Wymagania minimalne, Jednostka miary - 1. Średni współczynnik przenikania ciepła dla konstrukcji okiennej K (szyba nisko emisyjna)1,10, W/m2x K; 2. Wskaźnik izolacyjności akustycznej Rw 35-40, dB; 3. Współczynnik infiltracji powietrza 0,5 - 1,0, m3/mxhx(da pa) 2/3; 4. Szczelność na przenikanie wody tak; 5.Współczynnik przenikania ciepła przez konstrukcję okienną (rama - skrzydło) 1,45, W/m2xK; 6. Kolor RAL 9003 oraz: - Profil 5 komorowy z PCV - Szyba zespolona w pakiet jednokomorowy - Okucia wewnętrzne umożliwiające rozszczelnienie okien, - Gwarancja jakości minimum 5 lat. Zakres zamówienia obejmuje: a)demontaż istniejącej stolarki okiennej, b)demontaż parapetów zewnętrznych, c)dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z uszczelnieniem pianką, d)wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych i pod parapetami wraz z pomalowaniem ościeży farbą emulsyjną, e)wywóz materiałów demontażowych wraz z utylizacją powstałych odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV w ilości 30 sztuk łącznie. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument powinien być wystawiony w terminie, o którym mowa w pkt 3). Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach