Przetargi.pl
WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana bram i stolarki okiennej (bud. nr 28 i 29) w Grudziądzu oraz remonty bocznic kolejowych w Gardei i Grupie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu 2)Zadanie nr 2: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Gardei 3)Zadanie nr 3: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Grupie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 w kompleksie wojskowym przy u. Czwartaków w Grudziądzu ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymianę 22 bram magazynowych, 10 okien drewnianych, 6 krat okiennych zewnętrznych oraz osadzenie krat w otworach wentylacyjnych; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz środki niezbędne do ochrony robót; ogrodzi lub wyraźnie oznakuje teren wykonywania robót oraz wjazdy i wyjazdy z terenu robót przeznaczone dla pojazdów i maszyn pracujących przy realizacji zamówienia, w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45421132-8 - Instalowanie okien; KOD CPV:45421148-3 - Instalowanie bram; KOD CPV:45421147-6 - Instalowanie krat; KOD CPV:45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV:45410000-4 - Roboty tynkarskie; KOD CPV:90500000-2 - Utylizacja odpadów; 2)Zadanie nr 2: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Gardei ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana podkładów drewnianych i podrozjazdnic drewnianych; uzupełnienie podsypki z tłucznia i pospółki; regulacja niwelety toru; rozebranie istniejącego przejazdu drogowego z płyt betonowych i ułożenie nowych płyt; ustawienie znaków drogowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie terenu robót; oświetlenie terenu robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; znaki ostrzegawcze na terenie robót; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu; KOD CPV:45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych; KOD CPV:45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów; KOD CPV:90500000-2 - Usługi związane z odpadami; 3)Zadanie nr 3: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Grupie ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana podkładów drewnianych i podrozjazdnic drewnianych; uzupełnienie podsypki z tłucznia; regulacja niwelety toru. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie terenu robót; oświetlenie terenu robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; znaki ostrzegawcze na terenie robót; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu; KOD CPV:45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych; KOD CPV:45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów; KOD CPV:90500000-2 - Usługi związane z odpadami; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 2)w zadaniu nr 2: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy. 4.Budynki oraz teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5.Przedmiotowe budynki w Zadaniu nr 1 w zakresie których będą wykonywane roboty wchodzą w skład kompleksu wojskowego położonego w zabytkowej Cytadeli, która jako całość wpisana jest do rejestru zabytków pod nazwą Twierdza Grudziądz. Obiekt jest pod ścisłą ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. 6.Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 jest zobowiązany do stosowania wszelkich obowiązujących przepisów i wymagań związanych z ochroną zabytków oraz wymaganą dokumentacją; Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 winien zagwarantować spełnienie warunków, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r., poz.1446). 7.Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. Z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 r., poz. 1409 j.t.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 8.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 9.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz ponadto w zakresie Zadania nr 1 ujemnie wpływać na zabytkowy charakter nieruchomości. 10.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 11.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 13.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 1 i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie zadania nr 2 i 3 i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 14.Wykonawca zobowiązany jest do:1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa iochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym ( o ile dotyczy danego Zadania); 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (o ile dotyczy danego Zadania); 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i lub terenu ( o ile dotyczy danego Zadania); 5)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych ( o ile dotyczy danego Zadania). 15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 16.Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty odpowiednio w terminach: Zadanie nr 1 - ul. Czwartaków w Grudziądzu -13.03.2015 r. godz. 10.00 Zadanie nr 2 - bocznica kolejowa w Gardei -12.03.2015 r. godz. 10.00 Zadanie nr 3 - bocznica kolejowa w Grupie -12.03.2015 r. godz. 13.00 1)o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 56 458 32 22 - sprawa numer 3 2015 do dnia 09.03.2015 r. Osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 17.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. Zamówienie publiczne będzie realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 do 15.30 i w piątki od godz. 7.00 do 13.00) zadanie nr 1: w terminie do 90 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy; zadanie nr 2: w terminie do 40 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy; zadanie nr 3: w terminie do 60 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 7.000,00 zł. 2.Wykonawca, który składa ofertę na jedno lub więcej zadań, winien je wnieść w wysokości wymienionej dla danego zadania. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 3.800,00 zł Zadanie Nr 2: 1.300,00 zł Zadanie Nr 3: 1.900,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy PZP). 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 6 pkt 2-5 Rozdziału, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00.lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku i adres (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach