Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
- Data zamieszczenia: 2011-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
ul. Cicha 6 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
REGON: 00048647400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy wymianie stolarki: 1. dostawa nowych okien i drzwi balkonowych z PCV, 2. demontaż utylizacja starych okien i drzwi balkonowych, 3. montaż nowych okien i drzwi balkonowych - okna i drzwi montować na kotwy systemowe, z uszczelnieniem z pianki poliuretanowej. 4. montaż listwy dystansowej pomiędzy stolarką a stropem w przypadkach, gdy będzie to konieczne dla zachowania możliwości prawidłowego - bezkolizyjnego użytkowania (otwierania) okna/drzwi balkonowych, 5. ponowny montaż blaszanych parapetów zaokiennych - wyłącznie z wykorzystaniem listwy podparapetowej, 6. obróbka glifów (na zewnątrz i wewnątrz) z przywróceniem do stanu pierwotnego, 7. niezbędne prace malarskie, 8. porządkowanie terenu. Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają następujące wymiary w mm (wymiary orientacyjne typów występujących u Zamawiającego okien/drzwi na potrzeby oszacowania ceny ofertowej - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną zweryfikowane rzeczywistym ich obmiarem), ilość okien/drzwi orientacyjna - maksymalna: typ wymiary ilość O 27 565 1435 1 O 30 865 1435 3 O 32-33 1165 1435 11 O 34-35 1465 1435 40 O 36-37 1765 1435 29 O 38-39 2065 1435 8 O 50-51 1465 1635 9 O 18-19 1465 1135 1 O 54 2065 1635 1 OB 5-6 865 2195 5 OB 7-8 865 2295 14 OB 9-10 880 2470 2 OBD 7-8 1465 2295 1 125 Wymagania stolarki okiennej: - materiał ramy - PCV -współczynnik przenikania ciepła dla profilu U mniejszy równy 1,6 W/m2K, -okna mają posiadać atest PZH -pakiet szybowy 4/16/Ar/4 ma posiadać atest Instytutu Ceramiki i Szkła U mniejszy równy 1,1 W/m2K -szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 70 mm -grubość profilu większy równy 2,5 mm -profile mają być odporne na promienie UV -kolor profili-białe -profil co najmniej 5 komorowy -nie dopuszcza się profili wyprodukowanej w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku -sposób otwierania oraz podział okien wg. stanu istniejącego, należy przyjąć przy oknach jednoskrzydłowych UR, przy dwuskrzydłowych UR-R, trzyskrzydłowych UR- R-UR, balkonowych R, - okucia wykonane w technologii odpornej na korozję. Zastosowane materiały dla wybranego systemu muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności. Kolejność czynności związanych z wymianą stolarki okiennej: Zamawiający w dniu podpisania umowy przekazuje Wykonawcy wykaz mieszkań przewidzianych do wymiany stolarki wraz z podanym kontaktem telefonicznym do lokatorów, Wykonawca w terminie 18 dni od daty przekazania listy, o której mowa w pkt 1 dokonuje z natury obmiaru oraz kalkulacji ceny stolarki dla każdego mieszkania przy zastosowaniu ofertowych cen jednostkowych dotyczących stolarki o wymiarach najbardziej zbliżonych do dokonanego obmiaru i przekazuje Zamawiającemu wyniki dokonanych obmiarów i kalkulacji cen, Zamawiający ustala wysokość odpłatności ponoszonej przez lokatorów i wzywa lokatorów do zapłaty, Po dokonaniu wpłaty przez lokatorów, Wykonawca otrzymuje faktyczny wykaz mieszkań, w których należy dokonać wymiany stolarki z zastrzeżeniem, iż brak wpłaty do dnia 15.09.2011r. powoduje wyeliminowanie mieszkania z zakresu przedmiotu zamówienia i pomniejsza ilość okien/drzwi balkonowych stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca ustala z lokatorami z wykazu, o którym mowa w pkt 4 termin wymiany stolarki i dokonuje wymiany, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać oświadczenie lokatora o wykonaniu pracy, umożliwiając ewentualne zgłoszenie uwag, które stanowi potwierdzenie gotowości do odbioru częściowego przedmiotu zamówienia, Po dokonaniu wymiany, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wykaz mieszkań do odbioru, Zamawiający wraz z Wykonawcą dokonują protokólarnego odbioru jakości wykonanej pracy w obecności lokatora. W protokóle określone zostanie ilość i wielkość wymienionych okien oraz jakość i termin wykonania. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu fakturę szczegółowo wskazującą adresy mieszkań, w których dokonano wymiany stolarki wraz z kopiami protokołów odbioru dotyczącymi tych mieszkań, W przypadku braku możliwość, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, dokonania pomiarów w terminie do dnia 10.09.2011r. bądź wymiany do dnia 30.10.2011r. mieszkania zostaną wyeliminowanie z zakresu przedmiotu zamówienia co pomniejsza ilość okien/drzwi balkonowych stanowiących przedmiot zamówienia, Po zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot zamówienia potwierdzonym odbiorami częściowymi, zostanie spisany protokół odbioru końcowego, wskazujący datę zakończenie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający przystępuje do odbiorów opisanych w punktach powyżej w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do danego rodzaju odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV w mieszkaniach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W DWORZE W ZESPOLE DWORSKO-PARKOWYM W KRZYWDZIE
Dodano: 2016-07-05 - wymiana stolarki okiennej w budynku pałacu w Swarzędzu
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą w budynku nr 1 Dom Żołnierza przy ul. Żwirki i Wigury w Lublinie, w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr rej.: A845
Dodano: 2015-04-22 - Termorenowacja budynku Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie-I etap
Dodano: 2014-10-30 - Wykonanie prac remontowych w budynku szkoły i internatu Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 i 12 w zakresie: Wymiany drewnianej stolarki okiennej na typ PCV: w budynku dydaktycznym szkoły, w świetlicy internatu, Remont klatki schodowej w internacie.
Dodano: 2014-10-15 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie.
Dodano: 2014-08-18 - Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
Dodano: 2014-08-08 - ZESPÓŁ PAŁACOWO - PARKOWY W RADZYNIU PODLASKIM. Wymiana stolarki okiennej elewacji wschodniej skrzydła zachodniego oraz elewacji południowej korpusu głównego pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2014-05-30 - Remont świetlicy wiejskiej w Przytocznie
Dodano: 2014-05-21 - Remont pomieszczeń świetlicy - Wiejskiego Centrum Kultury w Krępie
Dodano: 2014-05-19