Centrum Turystyczno-Sportowe Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 872 60 10 , fax. 0-74 872 6212
- Data zamieszczenia: 2013-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Turystyczno-Sportowe Spółka z o.o.
ul. Kłodzka 16 16
57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 872 60 10, fax. 0-74 872 6212
REGON: 89107239200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.ng.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z parapetami w poziomie drugiego piętra budynku hotelowego Centrum Turystyczno Sportowego Sp. z o .o. w Nowej Rudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: opisu technicznego, erraty do opisu technicznego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej na okna z PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych z PCV, a także wykończeniem ościeży po stronie wewnętrznej i zewnętrznej w poziomie drugiego piętra budynku hotelowego Centrum Turystyczno Sportowego Sp. z o .o. w Nowej Rudzie. Uwagi ogólne: Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa opis techniczny, errata do opisu technicznego oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. W pozycjach, w których opis techniczny zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe, co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w opisie technicznym pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tym opisie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana materiałów określona powyżej, każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w opisie technicznym i STWiOR. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy (materiały i robociznę) oraz 72 miesiące (okna) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072), dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót. Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji. Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.ng.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - zadanie nr 1 w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-06-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku warsztatowym nr 12 i garażowym nr 16, 19, 20 i 35 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana kwater stałych na okna otwierane w wybranych pomieszczeniach budynku E Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu przy ul. Zelwerowicza 7-11
Dodano: 2016-03-23 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ, NAPRAWA DACHU, ELEWACJI I POSADZEK W BUDYNKU NR 57 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WILEŃSKIEJ 14 W OLEŚNICY
Dodano: 2015-08-25 - Remont i naprawę istniejących okien połaciowych w budynku B i FB oraz okien drewnianych i aluminiowych w budynku J1; USK/DZP/PN-116/2015
Dodano: 2015-07-28 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej oraz krat wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2014-09-29 - Świebodzice: Wymiana stolarki okiennej w 2014r w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Świebodzice administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości. - etap I
Dodano: 2014-08-14 - KONSERWACJA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU MUNDUROWEGO WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU NR 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 2388 PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU. Nr sprawy: INFR/129/2014
Dodano: 2014-03-27