Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45, ul. Wesoła 30 i ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach w zasobach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45, ul. Wesoła 30 i ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach w zasobach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45, ul. Wesoła 30 i ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach w zasobach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I – Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach w ilości 39 szt. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa.  ul. Putry 1 lokale mieszkalne : lokal Nr 4 – 4 szt., lokal Nr 14 – szt. 3, lokal Nr 15 – szt. 1, lokal Nr 17 – szt. 4, lokal Nr 20 – szt. 2, lokal Nr 23 – szt. 4,  ul. Putry 5 lokal mieszkalny Nr 37 – 6 szt.,  ul. Noniewicza 87 lokal mieszkalny Nr 7 – 1 szt.,  ul. Utrata 9A ( budynek Skarbu Państwa) lokal użytkowy – 4 szt.,  ul. Wierusza Kowalskiego 4B lokal mieszkalny Nr 41 – 1 szt.,  ul. Klonowa 47 lokale mieszkalne : lokal Nr 15 – 4 szt., lokal Nr 19 – szt. 5, 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno – użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II – Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 2 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach, szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 oraz szt. 1 w budynku przy ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki j.n.  ul. Noniewicza 45 : lokal Nr 1 – 1 szt. lokal Nr 3 – szt. 1  ul. Wesoła 30 : części wspólne – szt. 2, lokal Nr 2 – 1 szt., lokal Nr 8 – szt. 1.  ul. Sejneńska 19 : części wspólne – szt. 1, 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno – użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno – użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:  na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową – minimalnie 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce  na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I – 1 000,00 zł. ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 ). Część II – 500,00 zł. ( słownie : pięćset złotych 00/100 ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06 września 2018 r. do godz. 09:00 w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 tj., ze zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznika nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach