Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
- Data zamieszczenia: 2018-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
ul. Wigierska 32
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
REGON: 36336992000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach w zasobach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i ul. Wesoła 30 w Suwałkach w zasobach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I – Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w budynkach przy ul. Putry 1, 5, ul. Noniewicza 87, ul. Utrata 9A, ul. Wierusza Kowalskiego 4B, ul. Klonowa 47 w Suwałkach w ilości 39 szt. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki oraz Skarbu Państwa. ul. Putry 1 lokale mieszkalne : lokal Nr 4 – 4 szt., lokal Nr 14 – szt. 3, lokal Nr 15 – szt. 1, lokal Nr 17 – szt. 4, lokal Nr 20 – szt. 2, lokal Nr 23 – szt. 4, ul. Putry 5 lokal mieszkalny Nr 37 – 6 szt., ul. Noniewicza 87 lokal mieszkalny Nr 7 – 1 szt., ul. Utrata 9A ( budynek Skarbu Państwa) lokal użytkowy – 4 szt., ul. Wierusza Kowalskiego 4B lokal mieszkalny Nr 41 – 1 szt., ul. Klonowa 47 lokale mieszkalne : lokal Nr 15 – 4 szt., lokal Nr 19 – szt. 5, 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno – użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II – Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej szt. 2 w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach oraz szt. 4 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki j.n. ul. Noniewicza 45 : lokal Nr 1 – 1 szt. lokal Nr 3 – szt. 1 ul. Wesoła 30 : części wspólne – szt. 2, lokal Nr 2 – 1 szt., lokal Nr 8 – szt. 1. 2) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno – użytkowe i przedmiary robót. 3) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno – użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową – minimalnie 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I – 1 000,00 zł. ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 ). Część II – 500,00 zł. ( słownie : pięćset złotych 00/100 ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 09:00 w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 tj., ze zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznika nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej, zewnętrznych podokienników oraz wymiana uszczelek z gąbki do klap okien dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowiecku ul. Ludowa 44
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-08-07 - Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-06-09 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostarczeniu i zamontowaniu przeszkleń na sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce.
Dodano: 2020-04-28 - „Dostawę drzwi i zabudowy aluminiowo-szklanej do pomieszczeń różnych jednostek Politechniki Białostockiej”
Dodano: 2020-03-10 - Dostawa drzwi na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2019-10-14 - „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku dworca PKP przy ul. Kolejowej w Grajewie”
Dodano: 2019-10-03 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 96 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
Dodano: 2019-09-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych oraz wymiana stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach użytkowych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2019-08-30 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielska 5A w Suwałkach.
Dodano: 2019-08-29