Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
- Data zamieszczenia: 2015-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
REGON: 00000189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej aluminiowej w pomieszczeniach parteru w domach studenckich Manhattan oraz Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 33, 35 w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej aluminiowej w pomieszczeniach parteru w domach studenckich Manhattan oraz Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 33, 35 w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz zawierającym: 1/ przedmiar robót, 2/ szczegółową specyfikację techniczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac remontowych w Placówce Terenowej KRUS w Hrubieszowie i Placówce Terenowej KRUS w Kraśniku (w podziale na 2 części)
Dodano: 2016-04-26 - Wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich znajdujących się na I piętrze budynku administracyjnego przy ulicy Uniwersyteckiej 4 w Lublinie
Dodano: 2016-02-26 - BZP/PN/19/2016 Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie robót budowlano -remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim
Dodano: 2015-08-25 - Rozbudowa/przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Świerżach
Dodano: 2015-06-22 - BZP/PN/28/2015 WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ STOŁOWKI STUDENCKIEJ POLITECHNIKI LUBELSKIEJ
Dodano: 2015-05-07 - Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łukowej
Dodano: 2015-04-16 - Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Góra Puławska
Dodano: 2015-02-27 - Remont wnętrza istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Starym Zamościu.
Dodano: 2014-07-16 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Świerżach- etap II
Dodano: 2014-05-07