Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano -remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
  • Data zamieszczenia: 2015-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
    REGON: 01251326200131
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano -remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie robót budowlano -remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części - szczegółowa informacja o poszczególnych częściach zamówienia znajduje się w rozdziale XXVII SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,- rzuty budynków, które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla poszczególnych części zamówienia są specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http: www.krus.gov.pl, m.in. przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rzuty budynków dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Budynki będące przedmiotem niniejszego zamówienia są budynkami biurowymi Placówek Terenowych KRUS. 7. Inwestycja realizowana będzie: I część zamówienia: w budynku PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, przy ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski, II część zamówienia: w budynku PT KRUS w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski. 8. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 9. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlano-remontowe liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do naprawy wad i usterek w okresie gwarancyjnym na swój koszt. 10. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla poszczególnych części zamówienia, o które się ubiega przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót budowlanych a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 14. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonujących obiektach przy konieczności systematycznego przemieszczania pracowników KRUS wraz ze sprzętem w celu udostępniania Wykonawcy frontu robót. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zamawiający zaznacza, że dopuszcza możliwość wydłużenia godzin, w których możliwe będzie realizowanie prac remontowych po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego opiewającego na wartość oferty. Powyższy kosztorys ofertowy winien zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku, - stawkę r-g. 17. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 18. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w dokumentacji w razie konieczności należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 19. Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 20. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 21. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy. 22. Zamawiający na własny koszt udostępni Wykonawcy media, tj. wodę, odprowadzanie ścieków i energię elektryczną, niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy. Udostępnione przez Zamawiającego media mogą być przez Wykonawcę wykorzystywane wyłącznie do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca, w związku z udostępnieniem ww mediów przez Zamawiającego, nie uwzględni kosztów ich zużycia w cenie ofertowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja (długość okresu rękojmi i gwarancji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach