Przetargi.pl
wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV

Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 712 74 40 , fax. 42 712 74 40
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5 5
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 42 712 74 40, fax. 42 712 74 40
    REGON: 00022887800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV typu jednoramowego wykonanej z profilu pięciokomorowego, z nawiewnikami, z zachowaniem dotychczasowego podziału wraz z parapetami wewnętrznymi wykonanymi z płyty laminowanej o grubości min. 28 mm z wykończeniami bocznymi oraz parapetami zewnętrznymi wykonanymi z blachy powlekanej o grubości min. 0,55 mm w Internacie Zamawiającego przy LO im. Mikołaja Kopernika ul. Warszawska 10/12 95-070 Aleksandrów Łódzki w n/w pomieszczeniach parter: typu OK 1 szt.20 typu OK 2 szt. 2 typu OK 3 szt. 1 typu DB 4 szt. 1 typu OK 5 szt. 2 I piętro: typu OK 6 szt. 22 typu OK 7 szt. 2 typu OK 8 szt. 2,18 strych i klatka schodowa: typu OK 9 szt. 25 typu OK 10 szt. 1 typu OK 11 szt. 1 typu OK 12 szt. 1 zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SIWZ (specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 oraz dokumentacją projektową w zakresie obejmującym: ilości robót ujętych w przedmiarach robót- zał. nr 2; 2a; 2b).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium wysokości: 4 500,00 zł słownie: cztery tysiące zł 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1d wymagane jest prowadzenie działalność gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami , zaświadczeniami i oświadczeniem. Ocena spełnienia w/w warunku (spełnia /nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty , które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2a SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ zaświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat na Urząd Skarbowy oraz składek na ZUS lub KRUS; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.1. muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.2. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót (oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. (Dz. U. Nr 83 z 2006 r., poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17; b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do (O.I. Inż. Bud) osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót; c/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: czterech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, montażysta) zał. nr 3 do SIWZ; d/ wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 100 000,00 zł -zał. nr 4 do SIWZ; e/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych robót wykazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; f/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.2 f. muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.3. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2c SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 150 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy niż termin zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia; b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.3 b muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.4 Dokument potwierdzający wykonanie przelewu wadium - oryginał lub jego kopię (kserokopię)poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach