Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
REGON: 97077026700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) demontaż elementów stolarki drzwiowej, 2) wykucia, 3) wykonanie nowego otworu drzwiowego, 4) przymurowanie i uzupełnienie ubytków, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych na ościeżach, 5) montaż stolarki otworowej: - montaż drzwi aluminiowych kompletnych oszklonych w otworze drzwiowym między segmentami B i C - montaż drzwi PCV kompletnych pełnych w otworze drzwiowym do klasy nr 10 (matematyka) - montaż ościeżnic drewnianych - montaż ościeżnic stalowych - montaż skrzydeł drzwiowych pełnych drewnianych 6) wykonanie tynków ościeży i powierzchni posadzek - naprawa stanu po montażu stolarki 7) malowanie wewnętrznych tynków gładkich 8) wywiezienie gruzu i starej stolarki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, zgodnie z wymogami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.Nr 223 poz.1655z 2007 r.). e)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy i rękojmi przez okres 39 miesięcy, f)złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Wymogi kwalifikacyjne Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 2)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załączyć referencje od zamawiających). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1 podpunktach 1), 3), 4), 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 oraz w punkcie 1 podpunkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty o których mowa w punktach 6.3 i 6.4, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. UWAGA! Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosnoodrzanskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. Zjednoczenia - Grota Roweckiego - Wojska Polskiego - Waryńskiego w Nowej Soli
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - MALARSKIE NA KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU KUCHNI-STOŁÓWKI ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 1 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 80/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe pod budowę budynku gospodarczo-garażowego na terenie nieruchomości WSSE w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-07-07 - Uzupełnienie infrastruktury osiedla w Międzyrzeczu przy ul. Chełmońskiego i Malczewskiego
Dodano: 2016-07-04 - Wymiana pokrycia dachowego z częściowym dociepleniem przegród budowlanych pomieszczeń drugiego piętra w budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych ul. Wrocławska 5 w Żarach.
Dodano: 2016-07-01 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Część I: Remont rzutni granatów budowla nr 31 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część II: Remont torowiska strzelnicy piechoty budowla nr 32 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia, stolarki okiennej i drzwiowej budynek nr 15 w 45 WOG m. Wędrzyn Część IV: Remont dachu oraz pomieszczeń, remont posadzki w pomieszczeniu akumulatorowni budynek nr 16, 7 w 45 WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-06-22 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - MALARSKIE NA KLATKACH SCHODOWYCH W BUDYNKU KUCHNI-STOŁÓWKI ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 1 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 51/PN/2016.
Dodano: 2016-06-17 - Uzupełnienie infrastruktury osiedla w Międzyrzeczu przy ul. Chełmońskiego i Malczewskiego
Dodano: 2016-05-25 - Remont stadionu lekkoatletycznego w Sulęcinie.
Dodano: 2015-10-05 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 9 W SULECHOWIE - WYBURZENIE ŚCIANEK, NAPRAWA TYNKÓW, POSADZEK, MALOWANIE, NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ. SPRAWA NR 88/PN/2015.
Dodano: 2015-09-30