Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego w Kijach, wzdłuż drogi wojewódzkiej od posesji nr 34 do 38. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia drogowego w Kijach. Zakres robót obejmuje m.in.: - wykonanie linii kablowej YAKY 4x35mm2 ułożonej w gruncie lub pod chodnikiem z przykryciem folią, - ręczne kopanie i zasypywanie rowów do kabli o głębokości 0,80 m, - ustawienie słupów oświetleniowych (szt.17) - stalowych, kompletnych z fundamentem SWW-8 (zwiększony zasięg) wysięgnikami WW-11 o średnicy d=60 mm z układem ramion B z opra-wami SGS 102+ SON-T 100W (szt. 16) i SGS 101+ SON-T 70W (szt.1) lub równoważnych. - montaż szafki sterująco-pomiarowej, - doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy, - inwentaryzację geodezyjną, - uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicznych. 2. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie do-kładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przewidzianych w budżecie Zamawiającego na realizację tego zadania. 5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno-techniczny w celu obsadzenia stanowiska: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone składki zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. W sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifi-kacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamó-wienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3) lit. a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowią-zany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1) i 1.2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sieci elektroenergetycznej i oświetlenia drogowego oraz dostawa i montaż agregatu prądotwórczego
Dodano: 2015-09-25 - Przebudowa drogi gminnej w m. Smolno Wielkie
Dodano: 2014-09-26 - Wykonanie remontu parkingu Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
Dodano: 2014-08-07 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Wyczółkowskiego w Brzeziu k. Sulechowa
Dodano: 2014-07-10 - Budowę oświetlenia drogowego na ul. Spokojnej i Wesołej w Sulechowie
Dodano: 2014-07-10 - Budowa oświetlenia drogowego na ul. Zielonej, Klonowej i Spokojnej w Cigacicach
Dodano: 2014-06-30 - Budowa oświetlenia przy ścieżce rowerowej od ulicy Łąkowej do ulicy Kościuszki w Kargowej
Dodano: 2013-09-27 - Odrestaurowanie parku przy ulicy Wolsztyńskiej w Kargowej
Dodano: 2012-03-13 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu - etap I
Dodano: 2010-11-16 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu - etap I
Dodano: 2010-10-07