Przetargi.pl
Wymiana ślusarki okiennej z częściową zabudową otworów okiennych w sali audytoryjnej w CKU

Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Adama Mickiewicza 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 822 10 12 , fax. 0-43 822 38 44
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. Adama Mickiewicza 4 4
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 822 10 12, fax. 0-43 822 38 44
    REGON: 73001962600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.sieradz.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ślusarki okiennej z częściową zabudową otworów okiennych w sali audytoryjnej w CKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowo-budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy) 1)zakończyli (samodzielnie: jako podwykonawca lub uczestnik konsorcjum) w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robót termomodernizacyjnych z wymianą stolarki okiennej. Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć kontrakt obejmujący roboty termomodernizacyjne wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł 2) Dysponują osobami, które po stronie wykonawcy będą kierować lub nadzorować wykonanie zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - co najmniej jedna osoba 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie conajmniej 100 000 zł 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy) w związku z artykułem 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy.) B. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum lub osoby fizyczne) dokumenty określone w pkt. C ppkt. 1-4, 8 odrębne dla każdego uczestnika postępowania - pozostałe dokumenty mogą być wspólne dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, mają obowiązek przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.. Zamawiający oceni spełnienie warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane własnoręcznie (art. 78 KC) przez wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. 2) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działaności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do EDG wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. aktualne na dzień ... lub tożsame). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniopny do podpisywania ofert, zqaciągania zobowiązań. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną lub cywilną zaświadczenie musi dotyczyć spółki w zakresie podatku VAT, a jego wspólników w zakresie podatku dochodowego. 5) Informacje banków lub spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, w których wykonawca posiada rachunki, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 100 tys. zł. 6) Wykaz zrealizowanych kontraktów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W wykazi uwzględnić wyłącznie kontrakty zakończone. 7) Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które nadzorować będą realizację zamówienia pozostających w dyspozycji wykonawcy. Powinien on zawierać informacje nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokumenty potwierdzające ich wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował osobami udostępnionymi przez inny podmiot - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia w/w osób - wykaz tych osób musi być potwierdzony przez podmiot udostępniający. 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest upezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niejszą niż 150 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. 9) W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum lub osoby fizyczne) lub podpisania jej przz osobę nie wymienioną w dokumentach rejestracyjnych należy złożyć do niej pełnomocnictwo upoważniające podpisującego ofertę do reprezentowania w postępowaniu składanych ofert lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy) D. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane. E. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. F. Jeżeli wykonawca składa dokumenty w języku obcym to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.sieradz.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach