Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej PSP w Łodzi

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6163000, 6163019 , fax. 42 6163063
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
    ul. Zgierska 47 47
    91-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6163000, 6163019, fax. 42 6163063
    REGON: 47207183300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Termomodernizacja budynków JRG Komendy Miejskiej PSP w Łodzi współfinansowanego w ramach II konkursu programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Obiekty znajdują się w następujących lokalizacjach: 1)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 2, ul. Legionów 4, 90-401 Łódź, 2)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 4, ul. Wedmanowej 1/3, 93-228 Łódź, 3)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 6, ul. Rudzka 58/60, 93-423 Łódź, 4)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 7, ul. Strażacka 2, 93-318 Łódź, 5)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 8, ul. Tamka 10, 91-403 Łódź, 6)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 9, ul. Czołgistów 66, 94-225 Łódź, 7)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 10, ul. Pojezierskiej 92, 91-341 Łódź, 8)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 11, ul. Retkińska 129, 94-004 Łódź. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje: 1)ocieplenie stropodachów, stropów 2)ocieplenie ścian zewnętrznych, 3)wymianę stolarki okienno-drzwiowej, bram garażowych 4)montaż instalacji solarnej, 5)modernizację systemu grzewczego, 6)wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą w kwocie 200.000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2009 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Getin Noble Bank S.A. nr 60 1560 0013 2026 0000 2974 0001. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - Termomodernizacja budynków JRG Komendy Miejskiej PSP w Łodzi. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty, zaś jego oryginał umieścić w osobnej kopercie i opisać wadium. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach