Przetargi.pl
Wymiana słupków prowadzących U 1 na drodze wojewódzkiej Nr 816 Terespol-Kodeń-Sławatycze -Włodawa-Dorohusk-Horodło-Zosin odc. Włodawa-Okopy od km 62+500 do km 115+400

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana słupków prowadzących U 1 na drodze wojewódzkiej Nr 816 Terespol-Kodeń-Sławatycze -Włodawa-Dorohusk-Horodło-Zosin odc. Włodawa-Okopy od km 62+500 do km 115+400
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia: 1.1. demontaż istniejących słupków prowadzących z ich segregacją na uszkodzone i nadające się do ponownego użycia i odwiezieniem na bazę Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60 - 1 702 szt , 1.2. ustawienie słupków prowadzących cienkościennych płaskich uchylnych z tworzyw sztucznych: a) U-1a + U1f + U-7 + U-8 - 104 szt., b) U-1a + U-7 + U-8 - 921 szt., c) U-1a - 672 szt., d) U-1b - 5 szt. Zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Słupki prowadzące cienkościenne płaskie powinny być zgodne z Załącznikiem Nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r. poz. 2181) a w szczególności wysokość słupka -1500 mm, szerokość słupka w zakresie 120-140 mm. 3. Na zamontowane słupki prowadzące Wykonawca winien przedłożyć certyfikat zgodności z normą PN-EN 12899-3:2010 4. Na zamontowane słupki prowadzące Wykonawca udzieli gwarancji: a) zachowanie parametrów odblaskowości folii typu 2 - 10 lat, b) trwałość słupków - 3 lata (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek dewastacji) 5. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji utraty właściwości odblaskowych oraz utraty trwałości ustawionych słupków Wykonawca na własny koszt dokona ich wymiany na wolne od wad. 6. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Projekt udostępni Zamawiający. Znaki zabezpiecza Wykonawca. 2) wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru żółtego oraz pracowników w kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi. 9 . Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 11. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania usługi (pasa drogowego) i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia umowy. 12. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 11, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 72692,42 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach