Przetargi.pl
Ustawienie i wymiana słupków samopionujących U-1a na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Promienna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6386639 , fax. 84 6386639
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Promienna 4 4
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6386639, fax. 84 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustawienie i wymiana słupków samopionujących U-1a na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje a) wytworzenie słupków U-1a, zgodnie z wymogami SST (D 07.02.02 Słupki prowadzące oraz znaki kilometrowe i hektometrowe) - przy czym powinny to być słupki samopionujące prowadzące z tworzyw sztucznych jak polietylen (PE), polichlorek winylu (PVC), wykonane z jednolitego monolitu dla wszystkich dróg b) oklejenie odpowiedniej ilości słupków znakami U-7 i U-8 (słupki hektometrowe) lub znakami U-7, U-8 i U-1f (słupki kilometrowe) c) transport ww. elementów na miejsce wbudowania (zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego kopiami arkuszy Projektów organizacji ruchu dla poszczególnych odcinków dróg) - transportem własnym Wykonawcy d) usunięcie starych słupków U-1a, istniejących obecnie w terenie dotyczy dróg nr 849 na odcinku od km 2+937 do km 9+800 i 858 na odcinku od km 32+464 do km 33+168 i od km 33+979 do km 76+573 (dwustronnie - wymiana kompleksowa), oraz dla pozostałych dróg w ilości 40 % słupków przewidzianych do wymiany. e) słupki U-1a usunięte z dróg Wykonawca utylizuje we własnym zakresie; f) wbudowanie nowych słupków (w poboczach lub trawnikach) na poszczególnych drogach (odcinkach dróg) zgodnie z załącznikiem Wykaz słupków U-1a do ustawienia g) sprawdzenie poprawności ustawienia słupków U-1a z odpowiednimi arkuszami Projektów organizacji ruchu oraz uprzątnięcie terenu robót. 2. Zakres ilościowy powyższych robót dla całego zadania przedstawia się następująco: 1) Droga wojewódzka nr 849 od km 2+937 do km 9+800 a) demontaż istniejących słupków U-1a monolitycznych - 138 sztuk b) ustawienie słupków U-1a monolitycznych (materiał Wykonawcy) - łącznie 138 szt. 2) Droga wojewódzka nr 858 od km 32+464 do km 33+168 i od km 33+979 do km 76+573 a) demontaż istniejących słupków U-1a monolitycznych - 621 sztuk, b) ustawienie słupków U-1a monolitycznych (materiał Wykonawcy) - łącznie 735 szt. c)ustawienie słupków U-1a na łukach bez znaków i cyfr - 273 szt. 3) Uzupełnienie brakujących słupków U-1a monolitycznych w ciągach dróg nr 835, 848, 849, 853 i 863 - 708 szt. (materiał Wykonawcy) 3. Wzory, symbole i nazewnictwo użytych słupków U-1a i znaków winny być zgodne z publikacji Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach - Załącznik do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (do nru 220 Dz. U. z dn. 23.12.2003 r., poz. 2181) - w szczególności Załącznik nr 4 Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach 4. Wymagania dotyczące barw, odblaskowości i trwałości zastosowanych folii muszą być zgodne z pkt.1 Zał. nr 1 Szczegółowych warunków technicznych 5. Wbudowane elementy powinny posiadać ważną aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację zgodności z nią. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi do akceptacji inspektorowi nadzoru elementy (słupki) przeznaczone do wbudowania. 7. Wbudowywane elementy powinny być objęte gwarancją producenta na okres: a) zachowanie parametrów odblaskowości folii typu 2 - 10 lat, b) trwałości ustawionych elementów - 2 lata (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku dewastacji). 8. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji udzielonej przez producenta utraty właściwości odblaskowych lub barwnych zastosowanej folii (np. blaknięcie) oraz utraty trwałości wbudowanych elementów (słupki) Wykonawca na własny koszt dokona wymiany wadliwych elementów na elementy wolne od wad. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego jest obowiązany wykazać ,że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ). 11.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych usług ) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 12. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia . 13.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich , powstałe w związku z prowadzonymi pracami , w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 10 tys. zł. na jedno zdarzenie . 14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania usługi i następnie na każde żądanie zamawiającego . Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia 15. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór zał. F ) Wartość zamówienia - 60 747,27 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł ( słownie. tysiąc pięćset złotych 00/100 ) 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. Oddział Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert Uwaga . Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach